- Kategori
- Ben Bildiriyorum
Salamdan KIL Çıktı!

kırmızı çizgi içerisinde delil mevcuttur!
SALAMDAN KIL ÇIKTI! Bölüm–1
Bu sabah hava harika, oturmuş kahvaltımı yapıyorum. Bir dilim salamı tam ağzıma götürürken, gözlerim bana KILI gösteriyor. Muhtemelen göğüs kılı, saç teli olamayacak kadar ince; ya da saçları kırılıyor üretim hattındaki birilerinin, bu
Karnım doymak üzereydi Allah’tan. Malum olay sebebi ile kahvaltıma Türk çayım ile devam edip, çayım ile sonlandırdım. 15 Nisan 2009 tarihinde 09.15- 09.45 saatleri arası (tam vaktini hatırlamıyorum) 0800 261 73 01 numaralı müşteri hattını aradım. Çıkan bayana olayı anlattım. Umarım konuşmalar sesli kayıt sistemi ile kaydedilmiştir. Ne bir şikayet takip numarası ne de başka bir bilgi verilmedi. Sadece; Ürünü aldığım markete bırakıp, yenisi ile değiştirebileceğim söylendi.
Telefon numaramı aldılar. Ne için ve ne zaman arayacaklarını merak ediyorum!
Ürünün seri numarası yani üretim detayı istenmedi! Sadece son kullanma tarihi soruldu. Belki de; dilli salamlar son kullanma tarihinden sonra KILLANIR DİKKAT! Demek niyetindeydiJ
Bu olayı takip edip, gelişmeleri yazacağım. Ve bir adım öteye gidip, bu linki ürünün danışma hattına e-posta ile göndereceğim. Belki birimden bir yetkili, yorum bölümüne kendi ağızlarından daha açıklayıcı bilgiler verir. Hepimiz yetkili ağızdan bilgilendirilmiş oluruz.
Tüketicinin derdi sanki bozuk çıkan ürünü, yenisi ile değiştirmek istemesiymiş gibi...
Sahi derdim ne benim, neden aradım ki ve neden bu deneyimi mi sizlerle paylaşayım ki?
Yazayım: İstedim ki; Böyle güvenilir bir marka dahi olsa, gözümüz kapalı kimseye güvenmeyeceğiz. Yemek, içmek, oturmak, kalkmak vb. hayata dair tüm eylemleri yaparken GÖZÜMÜZ AÇIK OLACAK!
Hadi gözlerimiz sağlıklı, peki bozulunca ne olacak? Artık ‘Allah’a emanet’ diyeceğiz galiba.
Öğleden sonra ürünü teslim etmeye gideceğim. Bakalım orada neler yaşanacak? Devamı akşama...
AKŞAM: Market özür dileyerek ürünü geri aldı ve yenisini verdi. Ama eskisini almak istemedi! Dedim ki; olay sizsel bir durum değil, firma bu ürünü bölge yetkilisinin teslim alacağını söyledi.Lütfen ilgilenin. Tamam dedi. Bakalım ne olacak?
12 MAYIS SAAT 14:47 : Bölge sorumlusu aradı ve kusurlu ürünün kime teslim edildiğini sordu. Söyledim. Ürünü alacakalarını, yapılan inceleme sonucunda bana bilgi vereceklerini söyledi.
20 MAYIS SAAT 15.05: Müşteri Hizmetleri aradı. Yapılan inceleme sonucunda üründe herhangi bir BOZULMA bulmadıklarını iletti. Sorunun zaten bozulma, tat değişikliği, bayatlama vs. olmadığını üründen nesne'nin çıktığını söylediğimde, üretimde hattında çalışan arkadaşların uyarıldığını söyledi.
BU DOSYADA BÖYLECE KAPANDI!