Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Yeşil Dokunuş'un Güncesi

http://blog.milliyet.com.tr/yesildokunus

19 Haziran '15

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Salatalıkla bir ayda 10 kilo vermek mümkün!

Salatalıkla bir ayda 10 kilo vermek mümkün!
 

Yapısal olarak çok çabuk kilo alıp veren biriyim. Bundan yaklaşık birkaç yıl önce yine aşırı kilo aldığım bir dönemde,  kilo vermek için araştırma yaparken salatalığın faydalarını öğrendim. Özellikle içindeki yüksek orandaki sıvı, zayıflatan lifler sayesinde salatalığın şişmanlığın birebir ilacı olduğunu keşfettim. Bu keşfi yaptığım zaman yaklaşık 90 kilo kadardım. Yemeklerden önce salatalık yiyerek, aklıma estikçe salatalık yiyerek ve de sağlıklı beslenme kurallarını uygulayarak bir ayda tam on beş kilo verdim. Hem de hiç spor yapmadım. Kilo verdiğim dönemde salatalık yemek dışında sağlıklı beslenme için bol su içtim, beyazlardan kaçtım, tatlılardan uzak durdum ancak bütün bunları yaparken çok sıkı kurallara bağlanmadım. Hiç mi hiç zorlanmadım.

Yaklaşık olarak birkaç yıl önce yaptığım bu keşif şimdi ne zaman kilo alsam oldukça işime yarıyor. Geçenlerde yine abartılı kilolara çıktığımı öğrendim. Tekrar salatalık yemeye başladım. Yaklaşık 1 ay sonra 4 kilo verdiğimi öğrendim. Kısacası kilo vermek istiyorsanız özellikle yemeklerden önce salatalık yemeniz biraz da sağlıklı beslenmeniz yeterli. Spora düşmenize veya ağır diyetlere gerek yok. Yeşildokunuş’un sözlerini dinleyin yeter. Sağlıklı beslenme kurallarını uygulayın ve salatalık yiyin. Zayıflamak için tek ihtiyacınız olan bu.

web sitemden diğer yazılarıma ulaşmanız mümkündür: 

http://yesildokunus.blogspot.com.tr/

 
Toplam blog
: 18
: 1779
Kayıt tarihi
: 03.01.10
 
 

Yeşil deyince aklımıza ilk gelen şey doğadır. Yeşil dokunuş yaşadığımız beton yığınların kurtulacak ..