Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Salçalı makarna

Salçalı makarnayı sevmeyenimiz yoktur zannedersem. Fakat ben yemek tarifi vermeyeceğim, ilişkilerden bahsetmek istiyorum biraz. Vıcık vıcık olmuş, çivisi çıkmış ne bileyim alalakbullak olmuş ilişkiler bu günkü konumuz. Daha beteri var elbet, yanlız biz değiliz tabi absürt şeyler yaşayanlar, kimileri ekmeğe muhtaç kimileri sevgiye kimileri de heyecana. Bu tamamen kişiye göre değişir arkadaşlar, evinde oturamayan bayanlar, sürekli heyecan arayan genç yaşlı insanlar, belli bir yaştan sonra yanlız bırakılmış anne veya babalar. Bir kaos ortamına sürükleniyoruz, bilincimizi kaybettik, ben diyoruz evet dikkat edin lafa başlarken ben diye bir başlama özelliğimiz var. Sevgisizlikten şikayet ediyoruz, anlaşılamamaktan, verdiğimiz halde alamamaktan falan filan işte ararsanız daha neler neler var. Başka yönden başka şekilden bakmak mümkün mü? Diyelimki elimizde bir obje var, buna sağdan soldan baktınız, yani aynı gibi fakat neden tepeden bakmıyorsunuz, kuş bakışı mesela çok daha farklı göreceksiniz deneyin lütfen.

Eşimiz, evlatlarımız, dostlarımız var, onlarsız yaşayamayacak gibi görünüyoruz belkide böyle hissediyoruz. Heran her şeyin olabileceği malumatını hepimiz biliyoruz, hayatımız değişmeden bir sürü olumsuzluklar başımıza gelmeden önce bir tedbir almak aklımıza gelmiyor nedense. Eş dediğin karşı cins seni terk etse ne yapardın şimdi? Yok öyle omuz silkip aman banane kendi düşünsün deme bak bakalım ciddi ciddi düşün, ya çocuklarımız bizi onlarda terk edebilir, tamamen yalnız kalabiliriz. Bu sorular arkadaşlar bence samimi cevaplanacak sorular değil, tam herşey güzel giderken kimse doğru bir cevap bulamaz. Şaşkın şaşkın etrafa bakıyordum ve hala öyle bakıyorum, hayretler içerisindeyim, din diyanet , ahlak , hak huku , edep haya ne ararsan hepsi tıpkı salçalı makarna gibi.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..