Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '16

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Samsun Büro Memur-Sen mazbatasını aldı

Samsun Büro Memur-Sen mazbatasını aldı
 

Samsun Büro Memur-sen 5. Olağan genel Kurulu 22.10.2016 Cumartesi Günü Canik Kültür Merkezinde yapılan olağan Kongresinde seçilen Yönetim Kurulu, denetim ve disiplin Kurulu üyeleri mazbatasını aldı.

Yeni yönetim kurulu Büro Memur-Sen Samsun Şube Başkanı Mustafa Karabiber, Şube Başkan Yardımcısı, Şube Başkan Vekili Selami Lafçı, Şube Başkan Yardımcısı, Şube Teşkilatlandırma Sekreteri Kazım Alakuş, Şube Başkan Yardımcısı, Şube Mali Sekreteri Hacı Şahin, Şube Başkan Yardımcısı, Şube Basın Sekreteri Ahmet İnce, Şube Başkan Yardımcısı, Şube Mevzuat ve Toplu Sözleşme Sekreteri Kasım Erdem, Şube Başkan Yardımcısı, Şube Eğitim ve Sosyal İşler Sekreteri Ali Özbek, Denetim Kurulu Başkanı İsmail Öztürk, Disiplin Kurulu Başkanı Mustafa Sefa Alakuş seçilmişlerdir.

Karabiber, Yeni yönetim kurlumuz Samsun’a Bağlı birimlerimize, Büro Memur-Sen ve Memur-sen camiasın hayırlı uğurlu olsun, Hizmetlerimiz kaldığımız yerden artarak devam edecek, İş kolumuzdaki çalışanların soru ve sorunlarının giderilmesi noktasında, iş kolumuza bağlı tüm kurumlarda artarak devam edecektir. Bizlere bu görevi layık gören tüm üyelerimize, delegelerimize teşekkür ederiz. Bu güne kadar sendikamıza emeği geçen bizleri destekleyen, arayan, sosyal medya aracı ile tebrik eden herkese teşekkür ederiz. İş kolumuzun sorunlarının yanında sosyal ve kültürel sendikacılık anlayışı içerisinde devam edeceğiz. dedi

 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..