Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '08

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Sana sözlerim

Sana sözlerim
 

sana hep sana


Kumların sahilden denize hızla sürüklendiği zamanda gel sevgili...

Bir ateş, bir gitar sesi duyduğunda...

Yıldızların dilek tuttuğu zamanda gel.

Öyle bir geri gel ki...

Dönmek, kopup gitmek kolay olmasın.

Herkesin bilmediği gibi bil beni ve hiç sevmediğin kadar sev...

Öyle bir şey söyle ki bana, bu bizim sırrımız olsun.

Gözyaşı saflığında bir söz olsun kelimelerin.

Çünkü ben seni hala çok seviyor, özlüyor, bekliyorum.

Sensizliği anlatmak istedim herkese.

Nasıl bir şey olduğunu sordular bana.

Dedim ki: çığlık çığlığa sessizlik sanki.

Haykırışlarımın duyulmadığı bir zaman bunalımı bu,

Anlamadılar, anlamadı kimse…

Ben sizi anlıyorum, dedim.

Çünkü seven analar benim dediklerimi,

Bir de gönül adamları...

Teselli etmeye çalışmayın, dedim.

Zira sıradan yalanlara karnım toktu.

Beni bir tek sen avutabilirdin.

Hoş... Sende zaten buralardan çok erken gittin.

Yalnız bir adamın yavaş yavaş tükenişini görüyor şimdi insanlık.

Sebebini bilmedikleri bir bitişe komplo senaryolar yazıyorlar.

Bilmezler ki bunun adı sevgi, bunun adı aşk, adı sevda...

Gelir, geçer unutursun cinsinden bir yara değil bu.

Yaram sevdam, yaram ayrılık...

Bilmezler ki sensiz geçen her günümün yalnızlık adını aldığını.

En iyisi yine susmak, ruh girdaplarında kaybolmak...

Yoksa... Şimdi sen yoksun ya... Mevsim temmuza gelse ne yazar...
Ya da tenim yansa,
avuçlarım terden ıslansa neye yarar...
Sen yoksun ya... Boş ver gitsin, aldırma...

 
Toplam blog
: 16
: 623
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

1958 Giresun doğumlu olup, 27 yılın ardından emekli olan bir öğretmenim. Buraya üye olmamın nedeni d..