Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '10

 
Kategori
Güncel
 

Sanal gündemle uyutulduk

Sanal gündemle uyutulduk
 

yazarlar.gen.tr


İnternette yazarların köşe yazıları yazdım karşıma çıkan sayfayı aynen kopyaladım. Sizde inceleyin. Ulusal yazarlarımızın gündemi nedir diye bakın. En başta Ülkenin Başbakanı R.Tayyip ERDOĞAN “Söyleyecek çok daha şeyler var ama ben ülkemde gerilim istemiyorum. Yaşadığım başka şeyler de var. Belki sonra kaleme alacağım” diyor! Bir ülkenin başbakanı konuşamıyor, gündem o akşamki kavgaya kilitlenmiş.

Askerlerimizin başına çuval geçiren General geliyor toplatılar düzenleniyor ziyaretler yapıyor ve gidiyor. Milli değerlerimizi bayrak yapmış MHP o akşam mecliste bana göre çok gereksiz, yersiz bir cümle kullanıyor ve bildik olaylar yaşanıyor. Kavgalar, yaralanmalar, hastanelere düşmeler. Yüce Meclisin tarihinde ilk oldu diyenler bile var. Pardon, bu millet vekilleri olmaya stresten bir birine daldılar. Gelen Generali sorgulayamadılar birbirine saldırdılar. Mecliste kavga duyunca kesinlikle o generalle ilgili kavga çıktı zannettim. Solun ortasında mı neresinde olduğu belli olmayan CHP de seyretti, bir tek kelime etmedi O malum generalle ilgili.

Açıkçası her konuya balıklama dalan ulusal yazarlarımızdan lehte ve aleyte sesle çıkar diye bekledim ve o ümitle internette bulduğum sayfaya göz gezdirdim. Öyle ya ümit milli olanları vardı, a milli olanları vardı, yedekler vardı. Birileri bu dazlak Generale birkaç söz eder umdum. Haksız mıyım yani… Birbirlerine entel yerine dantel diyebilen ümit milli yazarlarımız O generale liboş diyebilirdi mesela. Yahut “Osmanlı leventlerini merak etti ondan başlarına çuval geçirdi, bu olmaya eşçincel biridir” derdi a milli olanlar. Yedekler mesela “yakalarsam muah muah “ diye yazabilirdi. Demokrasi var ya, hukuğun üstünlüğü var ya. Yoksa, kozmik odaya giren savcımız O generale tutuklama emri çıkartabilirdi diye mi geçti akıllarından bu hıyarların… Ulen biz İsrail miyiz, elçiyi alçak koltuğa oturtalım. Teamüllere aykırıdır be kardeşim.

Hayır, maalesef hiç biri olmadı. Ne meclisteki kavgada ne iki gündür ulusal yazarlarda o Generale ait tek kelime yoktu. Yoksa psiklolojik bir harpte miyiz? Konuş be başbakanım, konuş Allah aşkına. Ne olacaksa olsun. Başına çuval geçirilenler Türk Özel birliklerine ait timlerdi. Bu özel birlikler bizim askerimiz değil mi Allah aşkına. Konuş çatlayacağım sinirimden, kan fışkırıyor beynimden. Mecliste o kavgayı başlatanlar o generale perdeleme mi yaptılar başbakanım, konuş ne olursun. Amerikan mandalarını ben buldum siz hala bulamadınız mı? Konuş başbakanım konuş… Konuşmazsan yolumuz hala yokuş!... Sevgi ve saygılarımla...
 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..