Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Şarap

Şarap
 

Denizin hışırtısı mıydı kulağımı çınlatan

Uzanırken sahilde elini ilk kez tuttuğum o yerde

Ya daaa;

Ya da sen miydin ki beni düşünen gecenin bu saatinde

Sanmıyorum ya neyse

Kendimi avutuyorum kendimce

Bu zühürt tesellileriyle

Ait olamadığım seninle

Kurduğum o düşleri yad etmekle...

Yalan söylüyorsun değil mi yine;

"Ben de seni seviyorum" diye

Al işte nerdeen nereye yine....

Geçmişim oldun yetmedi,

Düşüm oldun geçmedi.

Nerden bilebilirdim ki dönmeyeceğini

İzlerken dalıp gittiğim gülümseyişini.

Ama sen de haklısın be sevgili

Ben bile tahmin edemezdim ki

Seni içtiğim şarap kadar seveceğimi...

........................................................
yol mudur ki yolumuz hayır olsun sonumuz
........................................................

Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle...

e_mre

 
Toplam blog
: 5
: 275
Kayıt tarihi
: 14.02.09
 
 

Ben de sizlerden biriyim. 88 doğumluyum, İstanbul' da yaşıyorum, öğrenciyim. Biraz aksi biraz somurt..