Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '12

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Sarı saçlım mavi gözlüm nerde?

Sarı saçlım mavi gözlüm nerde?
 

Sana hasret vurgun gönlümüz
Nerdesin Mavi Gözlüm Nerde
Bu gemi bu Karadeniz
Sarı saçlım Mavi Gözlüm
Nerdesin Nerde Nerdesin Dost

Yazıma bu türkü ile başlamak istedim, okuyanlar bilir bir önceki yazımda belirtmiştim sizlere, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma GEnçlik ve Spor Bayramı dolayısı ile Şişli Belediyesi tarafından düzenlenen 19 Mayıs etkinliğindeydim. Bol bol türkü söylendi ve bende çok beğendim paylaşmak istedim, gel gelelim 19 Mayıs günü neler  gözlemledim..

Saat 12 ' de şişliye doğru yürüyorduk arkadaşım ile, hazırlıklar başlamıştı Cevahir önünde, bayrağını alan yol alıyordu şişliye. Aşağı yürüdüğümüzde ise bizi büyük bir kalabalık bekliyordu, ellerde bayraklar dillerde türküler akın vardı şişliye. [Nazım Hikmet'in bu şiirini paylaşmadan edemeyeceğim;

Akın var güneşe akın, güneşi zapt edeceğiz, Güneşin zaptı yakın..]

 

Büyük bir coşku ile kutlandı dikkatimi çeken ise, hiçbir engeli tanımayan engelli arkadaşlarımızdı !. Tekerlekli sandelye üstünde gelen o kişiyi yürekten tebrik ederim. Neden mi ? 19 Mayıs 'ı gereksiz ve sıkıcı bulanlara inat herşeye rağmen gelmişlerdi şartlar ne olursa olsun.

 

Hani sık sık belirtiyorum ya yaşlısı genci diyerek, gelmeye erinen kişiler var ki, o kadar karşı çıkanlar var ki. Bu coşku bu sevinç bağlılığın tespiti oldu, emeği geçenlere teşekkür ederim..

 

 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..