Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '19

 
Kategori
Şiir
 

Şaşınca Dil Sekilir

 
Çağlarım aşk yükünden ah, gönle her dem sızı
Kalben gidişat neymiş? Gölgem kendimi geçti!
Nerden sevdim zalimi o, gönle her dem sızı?
Çarem varken, çare/siz hicran bendimi biçti!
 
Kaç eşikti aramız gençlikten sırrı kalmış 
Anılar firari de yoksa ben miydim, bulmuş?
Ona toz mu kondurur silerdim, silkelerdim
Aşkına, muştu durur güzellikler elerdim! 
 
Şeklin şemailini bin denklem, ona bölüp
Gurur mu kalmış sanki ben, beni cana dilip
Korkumu törpülerken dedim; Bırakıp gitmez
Kalbi öksüz, koyup da sevdamı geri itmez!
 
Zamansız o gidişin yeminle izin yordu 
Cümleler yerle yeksan sürüngen aşkı sordu
Yas tut desem, kaleme sözüme mil çekilir
B/ağrımın sır mestinden şaşınca, dil sekilir!
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..