Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '14

 
Kategori
Pazarlama
 

Satış evreleri

Satış evreleri
 

müşterileri birbirlerinden farklı kılan pek çok nokta vardır; Beklentileri,Yaşları, Cinsiyetleri, Kiloları ve boyları, Gelirleri, Yaşam tarzları, Kültürel durumları, Kişilik yapıları, v.s


Üretim evresi

Satış evresi

Pazarlama evresi

Ortak hareket evresi

-Üretim evresinde pazarlama  sorunu yoktur; çünkü yönetim ne üretirsem satarım görüşündedir.Satış elemanları, alıcılar karşısında güçlü durumda olarak istediklerini rahatça satabilirler.

-Satış evresinde ürünler için talebi tahmin etmekten çok teşvik etmek önemlidir.

-Pazarlama evresinde, satış yönetimi araştırmaları, satış elemanlarının yeteneklerini geliştirmek için seçme ve eğitim metodlarını ve satış elemanlarının daha iyi çalışmaları için gerekli bilgi ve beceriyi edinmelerinde onları motive etmeyi incelemektedir.

-Ortak hareket evresinde, pazarlama evresinde olduğu gibi, satış elemanlarının, müşterilerin ihtiyaçlarını anlaması ve firmanın ürün ve hizmetlerini bu ihtiyaçtan karşılayacağı yönünde müşterileri ikna etmesi gerekmektedir.

 
Toplam blog
: 8
: 506
Kayıt tarihi
: 17.11.14
 
 

1982 İstanbul doğumluyum. Liseye kadarki eğitimimi Kırklareli'de tamamladım. Tatil için gittiğim İs..