Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '14

 
Kategori
Astroloji
 

Satürn yayda iki yıl burçlara neler getirecek, mücadeleye hazır olun

Satürn yayda iki yıl burçlara neler getirecek, mücadeleye hazır olun
 

Bir yay olarak yastayım,((


 


Gökyüzü ne derse,

Yeryüzünde ses olur,

O ses hayatlara sirayet eder,

Hadi ordan da diyebilirsiniz,

Demeyebilir, acep etkisi var mı diye sorabilirsiniz de

Bir yay olarak bu durumdan memnun değilim,

Uzunca bir süre terbiye edileceğim !

Offfffff offfffff

 

 

 

 

Takip ettiğim isimlerden bir şeyler öğreniyorum,

Şimdilerde Satürn yay burcuna girme sürecinde,

Üç yıla yakın benim burcumda olacak,

Okudukça hafakanlar basıyor,

Ancak sonuç güzel olacağı için bu mücadele dönemine katlanmak lazım,

Biliyorum

Hayat zorlu bir sınav

Sağlık huzur olsun gerisi hallolur der,

Sözü ustasına bırakıyorum:

 

"24 Aralıkta 2,5 senedir konuk olduğum AKREP burcundan çıkıp YAY burcuna geçiş yapacağım ve 18 Aralık 2017 senesine kadar bu burçta seyahat edeceğim.  Bu süreçte YAY burcunun sembolize ettiği tüm konularda bir dizi sınava teste tabii tutacağım.Bundan önce ki seyahatim AKREP burcunda idi, onunla ilgili 10 Ağustos 2010 senesinde yazdığım makaleye BURADAN ulaşabilirsiniz..

Şimdi YAY burcunun sembolize ettiği konular neler öncelikle bunlara bir detaylıca göz atalım akabinde ne gibi durumlar ortaya çıkarabilirim, bunlar hakkında bilgilendireyim sizler..
 
YAY Burcu; Din, Uluslararası Seyahatler, Askeri tüm konular, Medya, Üniversiteler, Akademik çevre, Spor dünyası, uluslar arası ticaret, At yarışları, Hipodrom, filozoflar, hacılar, hac ile ilgili her türlü konu, turizm, hukuk, reklam, dış işleri, akademik yayınlar ve konular, ilahiyat fakülteleri gibi alanları sembolize etmektedir.
 
Şimdi bu alanlarda ne gibi olaylar meydana getirebilirim, ne şekilde sizleri testlere tabii tutabilirim bunları anlatayım..
 
Öncelikle Din ve İbadetle ilgili yerler ve bölgelerde ciddi problemler meydana getirebilirim. Yeni kurallar, yeni denetimler, yeni yapılandırmalara doğru adımlar attırabilirim. Belki bu süreçte dünyanın en büyük camisinin veya dünyanın en büyük ibadet yerinin inşaatına başlatabilirim. Evet bu her ne kadar kulağa çok güzel gelse de, yine en büyük kayıpları bu alanlarda verdirtebilirim. Ben yay burcunda seyahat ederken, ibadet yerlerinin güvenliklerinin çok daha arttırılmasını gerektirecek durumlar yaratabilir, insan kayıplarına neden olabilirim.
,
Yine bu süreçte, önemli din adamları, hahamlar, papazlar, hocalar, hacıların sağlıkları ve yaşamları risk altına almayı hedefliyorum. Bu konularda sürpriz kayıplar, vefatlar söz konusu.
 
Bu süreçte, uluslar arası havayolu firmalarının güvenliklerini biraz daha arttırması gerekebilir bunun yanı sıra dünyanın en büyük  havalimanıın inşaatı benim dönemimde biter ama güvenlikle ilgili ciddi sıkıntılar, uçak kazaları, uçak kaçırılma olaylarını da sık sık gündeme getirmeyi planlıyorum. Hava yolu şirketleri çok uzun bir süre benim merceğim altında kalacak.
 
Ve elbette Turizme el atmadan olmaz tabii! Turizm sektörünü de zorlu bir 3 sene bekliyor, benden söylemesi! Turizm şirketlerinin güvenirliklerini test edeceğim, yine vize ve pasaport işlerinde,uluslar arası seyahatler edebilmeniz için yeni düzenlemeler, yeni kuralları da getirmeyi hedefliyorum.
Pek tabii Medya sektörünü de rahat bırakmak gibi bir niyetim yok. Bu sabah (Pazar) günü gerçekleşen operasyonlar benim sadece ayak seslerimden ibaretti, 24 Aralıktan sonraya bırakıyorum asıl adımlarımı ve gücümü. Medya sektöründe kalıcı, köklü büyük değişiklikler yapmayı hedefliyorum. Yeni medya, yeni yöneticiler, yeni sistemler hepsi benim sürecimde meydana gelecek. Benim olduğum yerde özgürlüklerden bahsedemezsiniz, ben kısıtlar, daraltır, konservatif bir hale getiririm. Basın, medya, yayıncılık konularında özgürlüğün son zamanlarını yaşıyorsunuz.. Pek tabii benim amacım teste tabii tutmak, özgürlüğünüzü yeniden kazanmak yine sizin elinizde ama elinizi taşın altına sokarak. Çünkü ben SATÜRN’üm! Kimseye ekmeği öyle kolay kazandırmam, gerçek emek ve zahmet görürsem eğer mükafatı veririm! Eğer ki gerçek bir özgürlükten bahsetmek istiyorsanız bunun için çok çalışmanız gerekecektir
 
Sıra geldi üniversitelere… İşte tamda bu alanlarda asıl reformlarımı yapmayı planlıyorum. Bunun için üniversitelerin dekanları, yöneticileri, idari kesimi eğer şimdiye kadar yeteri kadar gerçekçi bir şekilde çalışmadıysanız değişim etkim sizleri de vuracak demektir. Üniversitelerde yeni yapılanmalar, yeni kurallar, yeni kanunların yanı sıra, belki de sınav sistemlerine de yeniden bir el atmam gerekebilecek. Belki sınavsız alımlar veya yeni uygulamalar denemeyi hedefliyorum. Özellikle üniversitelerde din içerikli bölümlerin sayısını çokça arttırabilir, üniversitelerin içinde ibadet yerlerini mecburi kılabilir, din temalı üniversite sayılarını da aynı şekilde çoğaltabilirim.
Sıra geldi askeri sisteme… 
 
Yay burcu askeri düzeni temsil ettiğinden dolayı, yeni bir askeri düzenleme, yapılanma için çalışmaları başlatmayı hedefliyorum. Belki de bir süredir sessiz kalan askerin, yeniden kendini göstermesi için gerekli koşulları yaratabilirim. Ya da asker, ordunun harekete geçmesine neden olabilecek gelişmeler meydana getirebilirim.
 
Spor dünyasında ise, parayla ilgili konularda skandalları beraberinde getirebilirim.
Elbette “Din” konusunda baskı dönemine girmenize de yardımcı olacağım, şimdiye kadar her şey pek yumuşak geçti aslında, asıl ben yay burcunda iken “DİN”  ve inançlarınızla test etmeyi planlıyorum sizi.
 
Hukula ilgili konularda da yeni bir yapılanma, anayasal büyük değişiklikler, hukuk kurallarının uygulama alanları ile ilgili yeni düzenlemeleri de beraberimde getirmeyi hedefliyorum. Din + Hukuk sistemini bir araya getirebilirim.
 
Özellkle uluslar arası ticaret konularında çok büyük adımlar atmayı hedefliyorum, yabancılarla, yabancı ülkelerle yapılabilecek her türlü ticari ilişkileri geliştirebilir, nakliye, taşıma,ulaştırma..vb konuları daha revaçta bir hale getirebilirim..
 
Tabii ki GÖÇ konusu! Asıl önemli konulardan bir tanesi de aslında bu! Sadece Türkiye açısından değil, dünya üzerinde GÖÇ olaylarına hız vermeyi planlıyorum, sınırları şeffaflaştırmanın bir yolu da bundan geçecek zira. Tabii bu sınır meselesi sadece sembolik anlamda değil, reel anlamda da ülkelerin sınırlarını zorlayıcı etkiler de yaratacağım!
 
STK’lar, işçilerin arkasında olan sendika ve derneklerde de yeni bir yapılanma, düzenlemelerde söz konusu olabilecektir. İşçilerin hakları konusunda olumlu adımlarda söz konusu.
Din’i kişilerin yargılanmasını sağlayabilirim bu süreçte veya Dini kullanan kişileri!
 
Uluslar arası bilgi güvenliği ihlalleri sağlayarak, asıl gerçeklerin ortaya çıkması için oldukça çaba sarf edeceğim bu süreçte!
 
Uluslar arası önemli anlaşma maddelerini yeniden masaya yatırabilirim!
Bir önce ki YAY burcu seyahatimde, bir çok yerde olağanüstü hal ilan edilmesine neden olmuştum… Bu da benden küçük bir bilgi sizlere..
 
Ben AKREP burcunda seyahat ederken sakladığım tüm gerçekleri şimdi YAY burcunda seyahat ederken bir bir ortaya çıkaracağım, meraklanmayın! Ben YAY burcunda seyahat ederken İlah-i Adaleti getiren olacağım sizler için!
 
Yol kazaları, seyahat kazaları da çok fazlaca gündeme gelebilir.
Hayvanlardan insanlara bulaşan hastalıkların sayısını çoğaltabilirim ama merak etmeyin tedavisini de kısa süre de getirebileceğim. Özellikle de AT’lardan olabilir.
 
APO’nun serbest kalmasına ilişkin çok ciddi adımların atılmasına da yardımcı olmayı hedefliyorum.
 
Bir önce ki Satürn – Yay döneminde TBMM’de Basına Sansür yasası kabul edilmiş ve Çernobil Faciasını da unutmamak gerek… Tarih Tekerrürden ibarettir…
Gördüğünüz üzere, bu 2 yıl 10 aylık süreçte çok işim var! Şimdi sıkı bir çalışma zamanı o halde!  "(Dinçer Güner)
 
Kaynak:
 
 
 
 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..