Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '08

 
Kategori
Mizah
 

Savaşma seviş yeter

Savaşma seviş yeter
 

Asker ! Rahat ol :=)))


Artık savaşlar bitsin, yeter artık derken hergeçen gün savaşlara, çatışmalara bir yenisi ekleniyor.Hele bizim vatanımızda o kadar çok kayıplar veriyoruz ki haddi hesabı yok ne yazık ki.En son görüyoruz ki Rusya ve Gürcistan birbirlerini yemekle meşguller.Oysa vatanında yaşayan vatandaşlarını hiç düşünmüyorlar.Hep masum insanlar ölüyor, katlediliyor.Irak savaşının tozu yerden kalkmadan Rusya/Gürcistan dalaşı başladı hala da devam ediyor.İnşallah başka bir savaş görmeyiz dünyada ama sanırım barış güvercinleri göçettikleri yrden gelmeyecekler uzun bir süreliğine.

Savaşlar demişken size bir anımdan bahsetmek istiyorum.

Geçen gün bir dostumla geyik muhabbeti yapıyorduk ; konu terörizm, yapılan KATL'ler filan iken bahsedme aşamasında ağzımdan yanlış bir kelime çıktı. Dediğim şu idi : " Askerlerle teröristler tartışırken " !! Hönk !! O ne ya.. Tartışmak mı ? Ne tartışması ? Çatışmak ulan çatışmak. Hay Allah dilimi bozmasın emi =))

Yanlış konuştum işte Allah kahretmesin şu yabancı dilimi :)) Yabancı dilim Türkçe benim de :)) iyicene unuttuk Türkçe konuşmayı neredeyse , şu ingilizce terimler yüzünden. Neysse konudan uzaklaşmayalım. Teröristler tartışıyor dedim çatışıyor yerine. Gülünecek bişey değil ama bir de gülünç tarafından bakarsam olaya düşünsenize teröristler düşman askerle tartışıyor çatışacağı yerde. Keşke çatışma yerine sadece tartışmayla savaş olsa. Neyse efendim, askerle teröş tartışıyorlar savaş ortamında.

Dur şimdi hayal ediyorum .Ummmmm < heh="" geliyor="" geldi="" geldi="">

Asker _ : Şşşt terörist. Neden sen bana öle ters ters bakıyon? Yoksa tavuğuna hüşşt mü dedim? Neden böyle yapıyorsun ama kalbimi kırıyorsun?

Terörist ( nonoşmuş düşünün ) : Ay ne bakması bee? Kim sana ters ters baktı kii ? Hem ben seni tanımıyorum ki.

Asker : S*lak zaten tanımıyorsun sen beni. Eğer tanışıyor olsaydık ben seni sözlerimle vurmak zorunda kalmazdım. ( bak bak sözleriyle vuruyor adamımız ) !

E silah yok ya ancak böle hayal edebiliyorum.

Asker : Dur! Teslim ol senin aklını alırım yoksa. Beni anlıyor musun?

Terörist ( nonoşmuş düşünün ) : Ay ben bişey anlamadım ben bu savaştan ya. Ne biçim bi savaş bu? İndir sen o elini bakiyim hııı kızarm bak. Paa yaparım sana biliyon mu?

Bu arada birbirleriyle güreşmeye başlar bizim iki s.l.k.

Asker : Şimdi senin sırtını yere vuriyim da gör bakalım pempe postallı düdük senii.

Hık! Haşşır huşşur! Pat! Çat! Küt! Hötök! Gacırt! Patak! ( dövüş efektleri ) :))

Terörist ( nonoşmuş düşünün ) : Ayyy! Tırnaaam kırıldıı =(( daha yeni ojelerimi sürmüştüüm. Ya ben bu moralle tartışamam seninle. Valla bak senle hiç tartışamam şimdi tımaam mıı? =P

Asker: Bak oğlan kılıklı seni çok pis döverim oğlum. Valla kafamı attırma adam gibi tartış şurda. İki dakka delikanlı olun L.N !

Terörist ( nonoşmuş düşünün ): Yaa ben tartışmıyom yaaa . Sen mızıkçılık yapıyorsun. Bana bağırıyorsun hep sen. ( ağlamaklı ve titrek bakışlar ile bakar ) ..

Ve o sırada asker Teröristin suratının ortasına tatlı bir buse kondurur. Ve onu barışa davet eder.

Asker : Gel len gel kız kılıklı seni. Vurmııcam. Korkma. Bak sen korkmazsan Bülent Korkmaz =/ ( Kabul çok iğrençti. Bülent Korkmaz Galatasaray'ın eski futbolcusu )

Ve daha sonra birbirlerine sımsıkı sarılan nonoş terörist ve asker bir daha hiç ayrılmamışlar. Uzun müddet böyle kaldıkları için heykel olup kalmışlar gariplerim. Ve yanlış anlaşılmasın asker ve terörist tamamen sallamasyon ürünüdür. Hiçbir millete mensup değil bu herifler. Heykelleri de barışın sembolü olarak Dünya'nın ta ortasına dikilivermiş. Onlara ne mi olmuş ? E heykelin içindeler ya. =) S*lak lar hala çıkmaya çalışıyorlar.

Pphpp! Bu ne şimdi yahu. Napalım hayal gücü. Böle düşündüm gırgırca. Keşke savaşlar olmasa sonucu da böyle nihayete erse.

gokhancenker@hotmail.com

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..