Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '12

 
Kategori
Güncel
 

Savaştayız, uyanın

‘Ben bir savaşçıyım insanat parkında

Ne sen bunun farkındasın

Ne de polis devleti farkında’

Ne şiir ama...

“Uluslararası Çatışma Araştırması'nda Türkiye ile birlikte 13 ülke savaşta olan ülkeler arasında.”

“Araştırmaya göre, İkinci Dünya Savaşı'nın bittiği 1945'ten bu yana, çatışma ve savaşların en üst seviyeye çıktığı yılın 2011 olduğu belirtildi.”

http://haber.gazetevatan.com/turkiye-de-savasta/432977/30/Dunya

Savaş ABD’nin yatığı hesap üzere ekonomiyi filan canlandırmayacak. Silahsız savaş büyükkentleri vuracak, o da bilimi, sanatı ve düşünü. Ayaktakımı ve başıbozuklar yağma ve talana başladı bile.

Ancak, bu bir Kürt münevverinin sandığı üzere, faşizm göstergesi değil, tarihin çöktüğünün göstergesi.

6 yıldır yoğun olarak gelecekbilim konusunda internette yazıyorum. Genelde, yakın gelecek belirsizliği yüksek olduğu için, onun hakkında kesin kestirimlerde bulunmaktan kaçınırım.

Ancak, bu kez öyle olmadı: Krizi 2013’de umdum, 2012’de geldi.

Ortadoğu, Kafkasya ve Balkanlar’ın toptan kan, ter ve gözyaşı olacağını yazdım ama belki 2020’de diye düşünüyordum, o da 2012’de oldu.

Geri dönüş noktasını çoktan geçtik.

Zararın neresinden dönülse kardır, yerine; yangında kurtarılacak ilk neyin olduğunu düşünüyorum. Henüz yok. Kendim dahil.

Gelecekbilimci dediğin, öngördüğü gelecekten kaçmaz. Cehenneme ben de hoşgeldim. Bakalım antrenmanları doğru yapmış mıyım?

İstanbul’dan canlı savaş yayını, az sonra...

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..