Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Saygı Artık Ruhumuzda

Saygıyı eleştiriyorum ama kendim saygısız değilim.

Kavramsal ya da şekil olarak dayatılmasını, yazılıp konuşulmasını, kural gibi görülmesini istemiyorum.

Çünkü buna gerek yok; görgü, ahlak, saygı gibi şeyler artık ruhumuzda, içselleştirdik.

Diğeri rahatsız ediyor; yokmuş gibi, saygısızmışız (ya da görgüsüz, ahlaksız falan) gibi davranılıyor.

Bugün artık medeniyet çağındayız affedersin burnunu silen, yemek yerken elini batıran falan var mı? O zaman sen hangi görgüden, saygıdan, ahlaktan bahsediyorsun!

Bana göre derdin saygı değil saygıyı kullanıyorsun!

Asıl saygısız bunlar!

Biz bunları yazılı olduğu kitaplardan aldık ruhumuza yazdık!

Hayatımda bir kişiye lan demedim mesela; görgüsüz, saygısız, ahlaksız olabilir miyim?

Ama hala bana bunların dersini veriyorsun!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..