Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '18

 
Kategori
Güncel
 

Saygı

Saygı ey saygı
Kayboldun gittin yanımızdan
Ne oldu
Neden gittin habersizce
Bir şeyler mi dokundu sana
Söyle
Söyle
Söyle be ey saygı
Öğrenmek istiyorum
Nerelerdesin şimdi
Ha nerelerdesin
Sormamın nedeni
Sensiz yapamıyorum be saygı
Sen olmayınca
Elim ayağım tutmuyor
Üzerime karabulutlar çöküyor
Derin yeislere kapılıyorum
Üzüntü
Üzüntü
Üzüntü oluyor her anım
Her anım
Her anım ama
Sen olunca yanımda
Dünya neşe bana
Neşe bana
Neşe bana
Ama ne neşe bir görsen
Herkes dost öncelikle
Dost
Dost
Dostlar arasında barınır mı üzüntü
Barınmaz
Barınmaz
Barınmaz değil mi ya
Sen varken yanımda
Sevgi yeşerirdi çevremde
Yemyeşil sevgiler arasında bulurdum
Kendimi
Sevinç delisi olurdum adeta
Dayanışma başlardı aramızda
Güçlenirdik
Birken olmadığımız her şey oluverirdi hemen
Ekonomik gelişmeler başlardı ardı ardına
Teknik teknoloji yenilenir
İnsan yaşamı güzelleşir
Herkes sen olmasaydın ben olmazdım
Seslenişlerine başlardı birbirlerine
Ya saydı
Ya saygı
Ya saygı
Duy sesimi ey saygı
Şunu iyi dinle ey saygı
Şu ölümlü dünyada yaratılan her güzellik
Sen varsan oluyordu
Sen olunca ey saygı
Yaratılan her güzellik kalıcı oluyordu
Bak sen yoksun şimdi
Hiçbir güzellik kalıcı olmuyor
Bugün yapılıyor yarın hemen yıkılıyor
Biliyor musun ey saygı
Sen özsaygı olup kalplere girerdin
Kişi kendisine saygısızlık olmasın diye
Asla ama asla başkasına saygısızlık yapmazdı
Ve yine bu kişi
Öz denetimli olurdu
Kendini denetimsiz asla bırakmazdı
Bu da o kişiyi doğruya güzele götürürdü
Seninle bütünleşen kişi ey saygı
Empati yapardı
Kendisine yapılmasını istemediğini kimseye yapmazdı
Bu da barış doğururdu işte
Senin bir başka yararın da ey saygı
Kişinin sorun çözücü olmasına yardımcı olmandı
Kişi sorun yaratmazdı sorunu hemen çözerdi
Bu da toplumu bütünleştirirdi
Sadece sorunsuzluk toplumu bir arada tutardı
Ve bir de çok önemli bir şey de sevgili saygı
İnsanlar birlikte iş yapmayı severlerdi
Güç birliği oluşurdu
Olmazlar olur giderdi
İşte böyle ey sevgi
Ya dön gel katıl aramıza bizi sev yine
Bizim birbirimizi sevmemizi sağla
Ya söyle olduğun yeri
Biz oraya gelelim seninle birlikte mutlu olalım
Sensiz olmuyor be ey saygı
Olmuyor
Olmuyor
Olmuyor
Dön gel döngel dön gel
Sevgilerim seninle yücelir bunu bil


Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..