Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '07

 
Kategori
Haber
 

Saynur Tezel gerçeği!

Saynur Tezel gerçeği!
 

1992 yılı; ATV.

1996 yılı; NTV.

2001 yılı; CNN TÜRK

Şimdilerde ise; HABER TÜRK

Ali Kırca ve Uğur Dündar’ı örnek almış mesleki hayatında.

Kendine göre prensipleri olan bir haber spikeri “ kanımca”

Saynur Tezel Haber dünyasına 1992 yılında atv'nin kuruluşunda girmiş

1996 yılında kurulan ilk haber kanalı NTV'de kesintisiz 5 yıl görev yapmış!

NTV deki 5 yıllık iş hayatının sonunda CNN Türk’te görmeye başladık saynur tezeli.

CNN Türk'ün 20.00 haberlerini Gürkan Zengin'in Editör programına bıraktıktan sonra kısa sürelide olsa ortadan kayboldu.

Daha doğrusu ben kendisini izleyecek bir kanalda bulamadım.

Ve şimdilerde HABER TÜRK’TE büyük bir keyifle izliyorum.

Yaklaşık 3 hafta ortalardan tekrar kaybolan tezel dün tekrar haber kanalında karşımdaydı.

Açıkçası CHP’li bir milletvekili ile yapmış olduğu bir tartışma aklıma geldi, acaba siyasi otorite oraya da el mi atmıştı.

Bunu dün akşam saynur tezel’i yine HABER TÜRK ekranlarında görünce anladım.

Ben ve benim gibi düşünenler Saynur Tezel’e bu ülkede, ülke halkının ihtiyaç duyduğunu biliyorlar!

Sayın tezel sizlerde bizlerin sizleri keyifle takip ettiğimizi unutmayın.

Doğru bildiğinizi de bu güne kadar olduğu gibi, bu günden sonrada bizlerle paylaşın.

Saygılarımla

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..