Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '09

 
Kategori
Haber
 

SBS (Seviye Belirleme Sınavı)

SBS (Seviye Belirleme Sınavı)
 

Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığı, Seviye Belirleme Sınavı (SBS) ile Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı Başvuru tarihlerini (PYBS) daha önce açıklamıştı... Sıra kılavuzların yayınlanmasında...

İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıflarının gireceği SBS’ ye başvurular 2–20 Mart 2009, ilköğretim 5, 6, 7, 8, 9, 10 ve 11. sınıfların girdiği PYBS’ YE ise başvurular 23 Mart–2 Nisan 2009 tarihleri arasında alınacak.

Kılavuz, 27 Şubat 2009 (yarın) Milli Eğitim Bakanlığı'nın sitesinde yayımlanacak.

http://oges.meb.gov.tr/kilavuz.htm

Devlet Parasız Yatılılık ve Bursluluk (DPY-B) ismiyle yapılan sınavın adının, Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı (PYBS) olarak değiştirildi.

SBS, ilköğretim 6. sınıflar için 13 Haziran 2009, 7. sınıflar için 7 Haziran 2009 ve 8. sınıflar için ise 6 Haziran 2009 tarihlerinde yapılacak.

İlköğretim 5. sınıf ile liselerin 9, 10 ve 11. sınıflarında okuyan öğrencilerin katıldığı PYBS, 3 Mayıs 2009 tarihinde gerçekleştirilecek. İlköğretim 8.sınıf için PYBS sınavı 6 Haziran 2009, ilköğretim 7. sınıf için 7 Haziran 2009, ilköğretim 6. sınıf için ise 13 Haziran 2009 tarihlerinde düzenlenecek..

... Çocuklarımızın bizden beklediği, onları her zaman anne baba olarak sevmemiz… Sınavları kazanırsa değil… Çocuğunuzun sınav başarısı, başka çocuklar kadar yüksek olmayabilir… Hiç merak edip araştırdınız mı? Belki başkalarının yapamayacağı bazı şeyleri, sizin çocuğunuz yapabiliyordur…

Sevgiyle kalın… Başarılar…

Kılavuza M.E.B http://oges.meb.gov.tr/index.htm internet adresinden ulaşabilirsiniz.

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..