Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '09

 
Kategori
Mizah
 

Seçim arabası değilmiş!

Seçim arabası değilmiş!
 

''Gafil gezme şaşkın!

Bir gün ölürsün

Ey can ölürsün.

Dünya kadar malın leyli leyli leyli leyli olsa ne fayda!''

Sabah sabah da kim bunlar diye balkona çıkayım bakayım dedim. Malum yerel seçimler var. Bakayım hangi partinin arabasından geliyor bu türkü! Nasıl da yanık yanık söylüyor? Trafik de tıkanmasın mı? Hoparlörü de tam bizim eve dönük! Pencere zangırdıyor. Ki yirmi dört milim çift camı var!

''Hoop Hemşerim hangi parti?''

''Ne diyosun?''

''Hangi partisiniz diyorum?''

''Düşünüyoruz daha!''

Parti reklamı yoktu üzerinde. Belki öbür yüzünde olabilirdi, ya da önünde. Ona binaen sormuştum.

''Parti arabası değil misin yoksa?''

''Yok Abi ne partisi? ''

''Ne diye bağırttırıyorsun arabayı o zaman? Bak uyandık!''

''Bu saatte uyunur mu Abi?''

''Çocuk var çocuk! Sabaha kadar uyutmamıştı bizi! Tam uyuduk sen uyandırdın!''

''İsmi ne?''

''Ne yapacaksın ismini kardeşim! Bak yol açıldı hadi gazla gazla!''

''Abi valla merak ettim!''

''Kerem!''

''Vaay adaşımmış Abi! Selam söyle yeğenime! İnşallah bahtı benim gibi olmaz!''

Sormasam patlarım!

''Ne oldu? Geçmiş olsun Kerem!''

''Sorma Abi, manitadan ayrıldım da! Deli deli dolaşıyordum mahallede! Bir tek sen merak edip sordun Abi! İçim açıldı sayende! Patlıyordum Abi! Konuşacak adam arıyordum.''

''Devam et Kerem, sorarlarsa bağımsız adayım dersin, kimse anlamaz manzarayı!''

''Sağ ol Abi, istediğin bir parça varsa çalayım hemen! ''

''Sağ ol, Kerem uyanır bakarsın, üzme kendini kardeşim. Yeni bir tane bulursun artık. Hadi güle güle!''

Uykum kaçtı!
 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..