Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '13

 
Kategori
Mizah
 

Seçtim de sergiledim

Seçtim de sergiledim
 

orjinal.


Geride bıraktıklarımıza bakalım mı beraberce? Siz değerlendirin bense bakışlarımı sergiye koyayım.

-İTÜ (İstanbul Teknik Üniversitesi) canlandı. Etli, kanlı, zekalı kişilik kazandı tüzelden sıyırdı. Yazarımız "ARIBA 6" ' yı (elektrikli arabayı) İTÜ ' nün kendisine yaptırdı yazısında.

-Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanı Sn. Yıldız kaçak geçiş diye sunulan olay ve cezalardan çekinmiş olacak ki "ARIBA 6" ' yı bakanlık önünde ki alanda kullandı.

-İsrail; Mısır' ın patlatılmasında suçlu denildi. Cevap patlayan Mısırdan geldi. Başbakanımız batı ajanı ilan edildi. İsrail' de ise sanırım halen patlayan mısır yenmeye devam ediliyor.

-Ünlüler uyuşturucu operasyonu ile ilgili soruşturma geçirdi. Sürekli adresleri manşetler ve alt yazıları virgülüne kadar okundu ve yorumlandı. Yıllardır hemen, hemen her konuda uyuşturulan bizlere ara sütunlarda bile yer kalmadı.

-Yöneticiliğe başvuracaklara öneriler sıralandı. Kim içindi anlaşılmadı? Zira işsizlik rakamları Mayıs 2013 ayı sonu itibari ile %8.8' le 2.526 bin kişi olarak açıklandı. Yönetmekten ziyade yönetilmek isteyenlerin baş vurdukları sayı önceki yıla göre arttı. Kim bilir nerelere baş vuruyorlar niye okudum, niye belge aldım diye?

-Sonun da  Eyvallah" demeyi "seni seviyorum" dedikten sonra öğrenen  öküz ilan edildi. Ben "eyvallah" demeyi 22 sene önce öğrendim ve sürdürüyorum. Beni örnek aldıysa eyvah ki ne eyvah.

-Statlarda siyasi slogan olunca karşı türbin' e de siyasiler doldu. Statlara da vatandaş giremez oldu. Sloganlarının dozajını öyle arttırdılar, öyle arttırdılar ki şimdi seçim zamanını bekliyorlar.

-Siyaset demişken Kılıçdaroğlu Irak' ta devlet töreni ile karşılanıp aynı şekilde ağırlanıyor, yazarlarımız bunu kaçırıyor ( haberci tabiri ile atlanıyor). Memleketimizde ise eski genel müdür olarak anılıyor.

-Uçak biletlerinin fiyatları konusu gündeme taşındı. Arkasında durulduğu TFF ce açıklanan milli takım teknik direktörü Abdullah Avcı' nın hiç değilse uçurma bileti ucuza alındı. Fatih Terim bir koltukta iki karpuzla kaldı.

-Rabia üzerine yazılar yazıldı. İşareti, meydan adı, inanç yönünden durumu ve anlamının dördüncü demek olduğu öğrenildi ama Tanzimat' tan sonra memurlukta kolağası derecesinde bir rütbe olduğu unutuldu. Kadrosu açılsa da üç beş kişi iş bulsa.

-Resme bakmayın blog yazısı uçarken gözüküyor. Resim ilgi çekici. Kategorim farklı zira blog kategorisi de diğer bazı alanlar gibi rezervli.

Efendim suçu lisan olduysa ve bu da yazıya konduysa af ola. Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 371
: 835
Kayıt tarihi
: 14.02.09
 
 

Adalet önce kendimizde başlamalı ve haksızlıklar sorgulanmalı  ve hataların, afetlere dönüşmeden ..