Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '07

 
Kategori
Babalar Günü
 

Şehidime babama mektup

Şehidime babama mektup
 

Canım babam,

Seni çok özledim. Bugün babalar günü. Hediyen hazırladım. Ne zaman geleceksin?Bulunduğun yerde umarım rahatsındır. Resimlerine ne zaman baksam hep bana gülümsüyorsun. Bende sana gülümsüyorum. Burada herkes seni çok özledi. Bazen babaannemin odasının önünden geçerken ağlama sesleri duyuyorum. Seni özlediğini hemen anlıyorum. Ne zaman geleceksin? Annem her zaman ki gibi çalışıyor. Her gün gelip bana hastanedeki hastalarını anlatıyor. Bazen Anneme seni soruyorum, gözleri doluyor, o üzülmesin diye seni çok soramıyorum.

Ben daha 10 aylıkmışım sen şehit olduğunda, ama ben seni hep görüyordum o zamanlar. Her zaman başıma gelir beni öperdin. Saçlarımı okşardın. Kokun hala burnumda. Seni çok özledim baba..

En son sen geldiğinde annem mutfaktaydı. Başımdaydın. Beni öptün. Hatırlıyorum. Sende hatırlıyor musun? İşte o günden sonra yanıma gelmedin ve ben seni hep özlüyorum. O gün bana annene iyi bak derken anlamalıydım baba uzun zaman geri gelmeyeceğini . Keşke o zaman sana daha çok sarılsaydım. Belki kokun daha çok sinerdi üzerime, belki bırakmaya kıyamazdın beni… nasıl gittin baba….beni bırakıp nasıl gittin.

Mahalleden arkadaşlarım senin şehit olup öldüğünü söylüyor. Ama ben inanmıyorum onlara . Çünkü her gece rüyamda geri geleceğini söylüyorsun bana… Ben sana inanıyorum.

Her bayramda mezarlığa gidiyoruz. Bir mermer başında, babanın mezarı diyorlar bana işte sen şehit oğlusun , gurur duy diyorlar. Gurur duymak istemiyorum baba. Ben seni istiyorum. Senin kollarının arasında mutlu olmak istiyorum.

Bu günlerde hep televizyonda şehitler gösteriyorlar. Çocuklarını gösteriyorlar. Peki sen şehitsen onları da tanıyor musun baba.

Her gün büyük amcalar televizyonda kavga ediyorlar. Başbakanın oğlu asker olmamış şehit olmak istemiyormuş diyorlar. Şehitlik kötü bir şey mi baba. Sende istemeseydin şehit olmayı yapamaz mıydın? Beni neden bırakıp gittin?

Şimdi ben büyüyorum ve sen gelmiyorsun, ben seni bekleyeceğim. İlk okula gittiğim gün okulun bahçesinde olacaksın biliyorum o gün geleceksin. Üniversite bitirdiğimde diplomamı senin eline vereceğim biliyorum. Gurur duyacaksın benimle …Bende asker olacağım. Yemin töreninde yanımda olacaksın beraber ant içeceğiz. İşte o zaman bana sarıl baba hasretimi bitir lütfen seni çok özledim. O günleri bekleyeceğim baba. Belki bana da şehit diyecekler senin yanına göreve gönderecekler. Ya ben geleceğim baba yada sen gel ve sarıl bana hiç ayrılmamasına sarıl bana, seni çok özledim baba.

Oğlun Ahmet

 
Toplam blog
: 30
: 659
Kayıt tarihi
: 20.06.07
 
 

1978 yılında doğdum. 1994 yılından bu güne istanbulda yaşıyorum. İş ve ünüversite hayatım birlikt..