Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Şehit Anası

Şehit Anası
 

Namert olanların oyununa geldim
Gönül şehrimi kuşatıp oklar sapladılar
Gamsız ve kedersiz günüm geçmez
Ne haldeyim,nice cefalar çekerim
Mum gibi erir giderim
Bir bilenim olmaz

Ufukları aşan kederli bakışlarım
Zamanı yırtan ıssız günlerim var benim
Gün döner akşam olur
Yine de uyku vurmaz gözüme
Yaprak gibi sararıp solarım
Kimseler bilmez
Yiğidinde gezinen bir canım var benim


İçine hüzünler yığılmış
Acılı bir anneyim ben
Ne olur, beni unutmayın!
Tufan gibi hatıralar yağar üstüme
Bazen gitsem de kendimden
Döner gelirim yine kendime
Savrulmaya hazır küllerim var benim

Gönlünde acılı göller dalgalanan
Sancılı gülüşlerim var benim
Kış geçer bahar gelir
Yine de gün vurmaz yüzüme
Bahtı kara bir baharım var benim

Sevginin özüyle döner giderdi dünya
Bizi bizden koparıp altüst ettiler bizi
Yoluna bu şirin canım feda
Bir gül yüzlüm vardı
Ölümü yürüttüler saçlarından
Gecelere sığınan ahım
Toprağında inleyen şehidim var benim.
 

 
  

 

 
  

 
Toplam blog
: 73
: 526
Kayıt tarihi
: 21.08.12
 
 

1979 Yabancı diller yüksek okulu almanca bölümü mezunuyum. 2 Yıl tercümanlık yaptım. 28 yıl da öğ..