Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şemsi Paşa Pasajı'nda şemsiyeci sesi büzüşesiceler

O değil de;

Bardaktan boşanırcasına yağan yağmurda rüzgarda şemsiye ters dönüp telleri kırılınca ağlamaklı oluyor insan. Elinde kırık bir şemsiye, kırık bir kalple ıslak fare kıvamında öylece cadde ortasında... öyle işte…

Bu acıklı durumun; tren beklerken yanımda şemsiyesi kırılan zat-a gülmekle ilgisi var mıdır bilinmez. ‘Bu komik şemsiyeyle de sokağa çıkılmaz ki’ diye çok bilmişlik etmemeli(YMİŞ)

Gülme komşuna… şemsiyen kırılır…

O değil de;

Yağmurun altında ıslak banka oturup kuru banka oturmuş havası vermek de ayrı bir psikoloji olsa gerek…

Aynı şeyi bikez de ben yapmıştım ama yağmurlu havada değildi. Yürüyüş yaptığım bir sabah kısa süreliğine banka oturup adaları seyretmek istedim. Banka oturdum ama kalkmak zor oldu. Görevliler sulu şaka yaparak bankları yıkamışlar. Darılmıştım görevlilere…

O değil de;

Erkek yanındaki kıza ‘6 sene çıktık biz o kızla. Tam evlenecektik… 6 sene sonra bana, ‘görüşlerimiz uyuşmuyor biz evlenemeyiz ama seni seviyorum’ dedi. O an soğudum tiskindim ondan. İlişkimizi o gün bitirdim. Bişey söylim mi, ben o kızı çok sevmiştim’ der…

Ona ‘o bikere tiskinmek değil tiksinmek… hemde bişi bitirmiş falan değilsin… saatlerdir ondan bahsedip kafa ütülediğine göre onu hala seviyorsun’ demek isterdim.

O değil de;

Sabah gözünü açar açmaz karga kahvaltısını etmeden kadın- erkek, büyük-küçük herkesin ağzında bir sakız. Bide paaattt diye balon patlatmıyorlar mı! Hayır kınadığımdan falan değil ama o gevşek halleri beni çok güldürüyor. Allah iyiliğinizi versin emi!

O değil de;

Anne babalar müjde! Evlatlarınızın karne hediyesi belli oldu. Iphone 4 çıkıyormuş. Bir aylık maaşınızı ayfona yatırın, bir ay boyunca ayfon yersiniz… ayfon da ısrarla afyon oluyor. Hem zaten Afyon soğuk olur…

Şemsi Paşa Pasajı'nda şemsiyeci sesi büzüşesiceler…

O değil de…

Son yazdığım okunacak söylenecek bişi değil… İsterseniz görmezden okumazdan gelebilirsiniz.

O değil de;

Gün boyu nes içmedim. İzninizle içeyim artık…

O değil de;

:) İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..