Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '19

 
Kategori
Şiir
 

Sen Bendesin Aslında

Her makam seni anıp, hare hare işlesem
Kalbimin buğusundan ne besteler yazardım
Dudak kıvrımlarımdan, canın, cana eşlesem
Yüzün nazar eyleyip imbiğimden süzerdim
Efsane makam nedir; Hicazkarın faslında
Hüzzam, nihavent, uşşak, sen bendesin aslında!
 
Saba'nın makamında, ney sesine vurgunum
Nağmesi gönle buğu durağında durgunum
Gel diyen sevgiliye bestelenir dillerim 
Dökülürken dudaktan destelenir güllerim
Efsane makam nedir; Hicazkarın faslında
Hüzzam, nihavent, uşşak, sen bendesin aslında!
 
Buselik makamını dört dörtlük seni yazsam
Leyla Mecnun misali aşk banıp, ömrün sızsam
Cefa bizlerden ırak özlemse yüz yıl sürüp
Mevsim, ilhamda peri dem demde, bizi dürüp 
Efsane makam nedir; Hicazkarın faslında
Hüzzam, nihavent, uşşak, sen bendesin aslında!
 
Muhayyer şarkılarda; biz bize, yaren miyiz
Bakışların hareli birliğe eren miyiz?
Derin ritminde endam cilve sözümsün döktüm
Safi sevdam, izlerden hicaz gizimsin yıktım
Efsane makam nedir; Hicazkarın faslında
Hüzzam, nihavent, uşşak, sen bendesin aslında!
 
Dede efendi, ıtri, her tür besteme sardım
Notamız, sevda yolu sola içre, can kardım
Sultan-i yegah sorup gözlerim en önünde
Cevrine, cevrim durup izlerim sen yönünde
Efsane makam nedir; Hicazkarın faslında
Hüzzam, nihavent, uşşak, sen bendesin aslında!
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..