Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

Sen benle dalga geçmiyosun dimi?

Sen benle dalga geçmiyosun dimi?
 

Minik Emir’imle konuşunca enerji içeceği içmiş gibi oluyorum. (Bi kere de içseydim)

-Seni çok özledim halam, ne zaman geliyosun?

*Artık zor be hala.

-Nesi zor?

*Ee zor işte. Hafta arası okul, haftasonu da dersane var.

-Sana inanmıyorum, şaka yapmıyosun dimi. Yani hergün mü gidiyorsun okula?

*Nasıl yani?

-Hergün okula gitmek de neyin nesi. Profesörler bile hergün okula gitmedi!

*Napim yaa annem gönderiyo…

-Haftada 3 gün gitsen yeter. İngilizce bile öğrendin. Yazık değil mi sana hergün hergün…

*Daha bide haftasonu dersane var dersaneye gidiyorum

-Kıyamam ben sana yaa. Haftanın 5 günü de gidilmez ki okula.

*Dimi hala. Einstein’ı bile okuldan atmışlar. Demek ki okula gitmekle olmuyo…

-Belki sende büyüyünce Einstein gibi olursun ama sen sakın dil çıkarma emi halam. Çok çirkin oluyo

*Ama Aylüh Raşva’da dil çıkarmıştı

-Sen ona ne bakıyosun. Ona kullar çekmesin.

*Hala artık benim gitmem lazım. Ödevlerimi yapıcam.

-Ay kıyamam, bide ödev miii veriyolaarrrr?

*Hala hem de öle çok veriyolar ki...

-Ah be halam, hem hergün hergün okula git, bide ödev yap. Çekilecek çile değil senin ki.

*Hala, sen benle dalga geçmiyosun dimi?

-Yok güzel gözlü bebem, hiç yapar mıyım öyle şey. Ben olsa olsa kendimle dalga geçerim. Hadi neyse. Senin yolun uzun, tutmim ben seni. Kocaman öptüm.

Ödeve başlamadan önce karnını güzelce doyur, çikolatanı da ye. Sonra yap ödevlerini emi?

*Yemeğimi yedim ama çikolata iyi fikir. Bende kocaman öptüm hala. Abime selam söle. Byeeee…

Tamam bebem sölerim. Kendine cici bak. Baş baş…

:) İyi bayramlar…

http://www.esmakahraman.com/sen-benle-dalga-gecmiyosun-dimi/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..