Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '15

 
Kategori
Deneme
 

Sen daha gelmeden sevgili...

Gelmeden sesin kulağıma yazıyım hissettiğim heyecanı. Duyduğum en güzel şarkı olduğunu, seni görmeden söyliyim. Belki en doğru olan değil ama en hisli olan olduğunu da...

Sesimdeki sessizliği, gülmeden bile neşemi hissetmeni, bakmadan bakışımı bilmeni seveceğim. Garip bir duruşun olacak adı konulmamış. Biraz sert belki ama bana güzel gelen, hem çekindiren hem heycanlandıran. Herkes ne derse desin dedirten cinsten :) Gülmeni istediğimde değil, sustuğumda güleceğini biliyorum. Ben senden daha güzel güleceğim, sen benden daha güzel bakacaksın. Huzurun olacağım ve aynı zamanda heyecanın da. Ömrümüz sürdükçe ve nefesimiz yettikçe kendine şaşırdığını söyleyeceksin bazen bana, bazen sadece kendine...

Yazılmış ve unutulmuş bir yazı olduğunda geleceksin. Biliyorum çok seveceğim...

BİR HAYALİM VAR...

Ruhuyla yüzümü aydınlatacak ve şükür ettiği için şükür edeceğim... Ömrümün son anına kadar yalnız ve yalnız ona öyle bakacağım... Bana bir tek o öyle ulaşabilecek... 

01.12.14 Aylardan kış ama kalbim yaz olmuş ne güzel...

 
Toplam blog
: 20
: 94
Kayıt tarihi
: 06.01.13
 
 

1981 Yılı İstanbul doğumluyum. Doğduğumda güldüğümü söylerdi annem. Yazmaya 1996 yılında başlamış..