Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '14

 
Kategori
Deneme
 

Sen en güzel Azrailimdin

Sen en güzel Azrailimdin
 

Ölümün en güzeli sevgilinin ellerinin gerisinde olandır


Elimdeydin aşka dair bir kitap ve ben ağlıyordum... Aşkından kanser olmuş bir gencin feryadıydı elimdeki kelimeler ve ben böylesine hesaba tutulmuşken kendi içimde anlam veremiyordum bunu yaşatanın insanlığına, sadece bir kurgu olsun diye diledim.
"Ben sensizlikle cezalandırılacak biri değilim ve bu davranışları hak etmedim gülüm. Bu sınavda anladım ki azrail sadece görevlendirilmiş melek değilmiş. sevdama sabrımı sarar şükrüme seni sokar susar ölürüm. Tek bir şey istedim, yuvamın hanımı ol kalbimde olduğun gibi ve sen balım seninle doluyken kalbim ve şeytanı sana musallat olmasın diye giriştiğim mücadelemde kaybım oldun.

Oysa ben seni çok sevdim. Ben bu cezayı hak etmedim. Yaptıkların bana mübah sayılmazdı... Allah kalbimi gönlümü benden daha iyi biliyor, ben seni allah ve vicdanınla baş başa bırakıyorum artık. çünkü dayanamıyorum, tükendim, nefes alamıyorum. Ben şimdi bana koşsan hala o gün gibi düşeceksin diye korkarım can parem de yarlardan düşerim, yar uçurum demektir ve aşk uçurumdan düşmek gibi bir şey olduğu için sana yarim diyorum sevdiğim. Bilemedin ne kadar kıymetlimdin. Ben en güzel sabredip bekleyenindim sen azrailim olsan bile azrailine sadık bir aşığındım sevdiğim. Ben sana sonuna dek inanıyorum.

Belki yalan yemindi dudaklarında adım, beni anlatırcasına söylemişsin sözlerini ve ben sendim beni ben kadar iyi tanıyan bir ben öldürebilirdi ancak... Dünyada peygamber çok ben peygamber değilim, yazar çok senli bir yazı yazamadım ama benim gibi bir aşk ve aşık bulamayacağını biliyorum aşkım. Ne halim varsa göreyim demi... Hep sözlerindeki nefretle ittin beni ve ben düştüm uçurumlardan yar... Ben ellerim sen kokarken senin elinden tutup gezmek istlyordum dağ bayır, imrendiğim insanları artık imrenmek istemiyor yaşamak isiyorum. Ömrümün geri kalan yanını.... Çok kalmadı zaten, son demlerine kadar alacağını aldın sevgili, ve ben seni aldığım her nefeste aşka bulayıp içime çekerken ve senden fazla seni düşündüğüme kahrolup aşk olurken, sen en güzel Azrailimdin.

Oysa sen ol çok istemiştim, sen beni cezalandırırken... Şimdi istediğini yapıyorum bitanem.... Kalbimi söküp bir çöplüğe bırakıyorum. Perşembeye varmadan nişanlanıp, öbür haftaya varmadan evleniyorum. Belki kalbim seninle doluyken yapamadıklarımı görür bana inanır ve seni sevecek kadar dürüst, doğru olduğumu anlarsın. Diğer iyi dediklerimi kötü anladığın gibi anlama sakın canım.

Ben sadece seni sevdim. Azrailim olacağın ve sensizlikle cezalandıracağın katar kötü bir adam değilim ve bunu sende biliyorsun. Bundan sonraki hayatını düşünemiyorum gülüm, allah sana kolaylıklar versin. çünkü seni allahla vicdana bırakıyorum. Ben bu aşkın bedelini hayatımla, canımla, kanımla ve kendimle ödedim, ödettin. Ben bunu hak etmedim.

 Sen bilirsin.

 Seni aldığım nefes kadar seviyorum.

 Sayende öldüm, sayende tükeniyorum.

 Hakkım sana helal olsun!

 Ben sensizlikle cezalandırılmayı ve bana yaptıklarını hak etmedim!

 Anlamıyorsun!"


Genç bunları yazdıktan sonra Perşembe'ye varmadan nişanlandı ama... Gözyaşlarımı tutamıyordum. Ellerimde kimsesizlik kokusu, dilimde bir şiir ve merhamet diledim tüm merhametsizler için bu nasıl bir sevdaydı adamı öldürecek kadar ağır ve bu nasıl aşık bir kadındı sevdiğine Azrail olacak kadar anlayış yoksunu ve kör... Allaha sığınarak dualar ettim böylesi aşklar için yaradana, bak alemlerin sahibi huzuruna alacağın kullarını bakta gör... Affet bizi.... Affı bilmeyip kine bulananlar ancak kendine yük edinir bu dünyada ve sen herşeyin hakimisin.

Bugün pazar ve ben seni......
Hani nerdesin?
Yalan mıydı dudaklarında ismim?
Sen bilirsin.

Seni kimselerinle başbaşla bırakıyorum.

Kimsesiz benim ve kimsesizliğimi de aldım yanıma,
Susarak seni özlüyorum.
İstemiyorsun, sevmiyorsun, anlamıyorsun!
Zaten sevsen böyle yapmazdın.
Tükeniyorum,
Sensizliği ben hak etmedim.
Bittim.
Gittim.
Gözün aydın olsun sevdiğim.
Mutlu ol!
Allahla ve vicdanınla başbaşa bıraktım seni.
Mutlu ol sevdiğim.
Sen en güzel azrailimdin benim!

 BAKİ EVKARALI

http://www.facebook.com/bakican

http://www.bakican

 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..