Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '09

 
Kategori
Deneme
 

Sen olmadan

Sen olmadan
 

sensiz


Vazgeçtim umutlarımdan.
Mavi uçurtmam gibi,
Kayıverdi ellerimden.
Tutamadım, tutamadım.
Sen olmadan...

Yıllarım geçti gözümün önünden,
Bir tek sen yoktun anılarımda.
Gülemedim içimdeki yanlızlıktan.
Ağladım, ağladım.
Sen olmadan...

Zindana çevirdin dünyamı,
Perişan ettin beni sen.
Düşlerde kalan sevgilerden,
Mutsuzum, mutsuzum.
Sen olmadan...

Yüreğimde sebebsiz acılar,
Gözlerimde dinmeyen damlalar.
Arayışlarım derinlerden.
Sevilmedim, sevilmedim.
Sen olmadan...

Yeter artık...

Mavi uçurtmamı geri ver bana.
Kelebekler gibi özgür.
Gidelim sonsuzluğa.
Yaşayamam, yaşayamam.
Sen olmadan.

 
Toplam blog
: 11
: 837
Kayıt tarihi
: 05.09.09
 
 

Selamlar. 24 kasım 1975 Bilecik doğumluyum. Evliyim. 2 çocuk annesiyim. Yaşamayı ve insanları çok..