Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Sen oralarda, yollarda yürüyorsun değil mi?

Sen oralarda, yollarda yürüyorsun değil mi?
 

Sen oralarda, yollarda yürüyorsun değil mi?

Evlerin, işyerlerinin önünden geçip gidiyorsundur.

Evinin penceresinden dışarı bakıyorsundur değil mi?

Selamlaşırken gülümsüyorsundur.

Arada bir gözlerinde doluyordur değil mi?

Ekmek almaya gidiyorsundur.

Başını eğip cüzdanından para çıkarıyorsundur.

Kasiyer senin sesini duyuyordur değil mi?

Üstünde o gün ne giydiğini biliyordur.

Elinle parayı uzatıyorsundur.

Para üstünü almak için avucunu açıyorsundur değil mi?

Bozuklukları alırken belki kasiyerin parmak uçları dokunuyordur.

Yüzünü görüyorlardır senin değil mi?

Telefonda eve su söylüyorsundur.

Kapının zili çalıyordur.

Kapıyı açıyorsundur.

Misafirlerinde geliyordur değil mi?

Mum ışığında akşam yemekleri,

hatta kadeh tokuşturmalar belki…

Ben…

Ben mi?

Ben ayları sayıyorum.

Günleri…

Saatleri sayıyorum.

Hiç dinlenmeyen şarkılar yapıp,

okunmayan yazılar yazıyorum.

Bir çocuk gelip, gelip karşımda ağlıyor.

İçim acıyor…

Ben…

Mütemadiyen seni… seni…

Boşver… Günler geçiyor

Bir içim ağlıyor, bir ben

Avutamıyoruz birbirimizi...

Dinlemek isteyenler için link aşağıda

http://www.dailymotion.com/video/xnqa44_sen-oralarda-yollarda-yuruyorsundur-deyil-mi_creation

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..