Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Sen'siz...

Bugün Sen’i sordum
 
Benim gibi Sen’i özleyenlere sordum Sen’i...
 
Tek başına yürüyenlere,
 
Eşiğine gönül deryalarını dökenlere,
 
Bir uçurtmanın ipine dalgın dalgın bakanlara,
 
Sen’i sordum bugün o gezemediğimiz sahilde…
 
İçinde Sen dışında ben arşınlarken yolu
 
Aklıma kırık dökük mısralar düştü Sen’li
 
Kelimeleri tutamadım ve saydam bir acı hissettim
 
Yanlarından geçerken ıskaladığımız sevgiler gibi
 
İçinde sevda türküleriyle denize geri gittiler
 
Kalbim feryat ederken dilim sükût etti Sen’siz
 
 
Bojidar Çipof
9 Nisan 2013 03.00 Yeşilköy
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..