Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Sen ve Ben

Sen ve Ben
 

google (ismailkara blog)


Sen ve ben iki uçurum arası
 
Köprüler kurarız sevda şiirleriyle,
 
Kelime, kelime ;  ilmek, ilmek örer duvarları,
 
Birleşti mi gönüller aşka tutsak,
 
Mavi özgülük rengi çiçekler filizlenir…
 
Sen ve ben iki uçurum arası,
 
Açıyor mavi çiçekler,
 
Yürekler ebediyete dönük,
 
Sevda şiirleri okuruz bir sen bir ben,
 
Bir gül oluruz bir bülbül,
 
Dudaklarımızda şarap kızılı,
 
Ay geceye teslim
 
Gün vuslata gebe…
 
Sen ve ben iki uçurum arası,
 
Rüyalara emanet sevişmeler,
 
Ay geceye teslim
 
Gün vuslata gebe
 
Yürekler ebediyete dönük…
 
 
DİLEK YAKA 
 
 
 
Toplam blog
: 85
: 1590
Kayıt tarihi
: 23.11.10
 
 

Yaş otuzbeş yolun yarısı eder demiş üstad demesine ama, benim yapacak çok şeyim var:)! Anneyim, e..