Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Sendedir

Sendedir
 

Seni anlayacak kudretim yoktur
Ben bir divaneyim akıl sendedir
Benliğim fukara senliğim çoktur
Elalem uzakta yakın sendedir

Bir adım öteye gidemem senden
Bugünüm yarınım anım sendedir
Cahilim maharet bekleme benden
İstersen katleyle canım sendedir

Sırrını çözmeye irfanım yetmez
Efsuna bürülü sual sendedir
Vardığın yerlere müneccim gitmez
Kehanet sendedir cevap sendedir

Meziyet ararken kusur görmedim
Sekerat bendedir şarap sendedir
Sürç-i lisanına kulak vermedim
Sandım günah bende sevap sendedir.

HAFİZE AYNACI

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..