Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Seni anar gülümserim

Seni anar gülümserim
 

Makinemle dolaşırken


Gün geçer

Ben bağlanırım

Sen uzaklaşırsın

Zaten hep böyle olur

İnce bir damar değil mi

Kalple beyin arasındaki

Neresinden tutarsın

Neresini kesebilirsin ki

“Bugünün tadını çıkar”

“Yarını düşünmezsen üzülürsün” arasındayım

Bir tek ben mi zorlaştırırım her şeyi bilmem ki

Gün geçer

Her akşam şerefine içerim

Sen bilmezsin

Ağlarım…

Sana mı bana mı ben bilmeden

Bilsen de umursamazsın zaten

Sen başkasının kulağına fısıldarsın cümleleri

Acı biter zamanla belki

Ben seni anar gülümserim

Gün geçer

Belki yine aşık olurum istemesem de

Aşık olurum iki güzel söze

Çünkü yaralarım var benim

Hadi sarıl diyesim var

Yaralarımı saracak her cümleye

Yeniden aşık olasım var

İçimi ısıtacak her kelimeye

Bendesin

Bir yerlerde izlerinle

Birkaç resminle

Birkaç derin cümleyle

En derinlerde

Sen başka şehirlerde

Başka insanlarla

Ben buralarda seninle

Dedim ya

Seni anar gülümserim

Saat geç mi olmuş?

Evet…

Vakit nasıl geçmiş?

Çok çabuk geçmiş

Başka şehirlerde

Başka insanlarla

Aynı anda

Tek başına uykuda

Derin uykuda

Rüyalarıma girersin gülümserim.

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..