Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Seni anlatıyorum...

Seni anlatıyorum...
 

seni anlatıyorum..


seni anlatıyorum dinle 

bakışlarındaki beni gizlerken kelimelere dökülmeyişini anlatıyordum 

sırtımı ayaza dayayıpta sensizliğimi avutuyordum bir halime 

yamacımda duran olmayışlaının dokunuşu var gibiydi 

sessizdi anlamlı ve etkiliydi 

kocaman hayeller içinden çıkıp gelmiştin dünyama 

ve ben bahsediyorum seni 

sen vardın başkası yoktu 

kalabalıktı ama bir ben bir sen 

telafısı olmayan bir hayatım vardı belki 

ve sen o hayatımda büyük bir aydınlıktın 

ya sen olmasan ya da kendini oldurmasan 

olurdu ama ben olmazdım 

olmamışlıklarımda kalma ne olur 

kal yanımda 

kal içimde 

ve kal sadece bende 

seni sana anlatmak zor aslında 

anlatamadım içimdeki seni 

keşke gösterebilseydim 

yazı gibi okutabilseydim 

mümkün mü 

izin ver ver ve kendini alma dünyamdaki seni 

alma ki 

seni sonsuz anlatayım ey sevgili... 

 
Toplam blog
: 13
: 473
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

1980  İzmir doğumlu eğitim alanında çalışmaktayım. Edebiyat dalında şiir yazmak okumak en büyük z..