Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Seni arıyorum, nerdesin?

Seni arıyorum, nerdesin?
 

SEVMEK


Seni arıyorum nerdesin?

Sevgilim;
Her ilkbaharda açan çiçekte,
Sonbaharda dökülen yaprakta
ve sana bakabilen bilinmeyen her yüzde
Seni ve sevgindeki sıcaklığı arıyorum
nerdesin?

Çiçeğim;
mutlulukta ve üzüntüde her harfinde,
bir şarap kadehindeki her lekede,
ismini söylerken dudaklarımdan çıkan
harflerdeki asaleti
seni ve sevgindeki sıcaklığı arıyorum nerdesin?

Güzel gözlüm;
mum ışığının sıcaklığında,
papatya falında çıkan sevmiyor sözcüğüne,
isyan eden aşıklarda
ve seni sevebilen sevemeyen
asla vazgeçemem sevdiğimden diyebilecek cesareti gösteren
herkeste
seni arıyorum,
isyan ediyorum,
nerdesin?

saygılarımla.
TUANA UĞUZ

 
Toplam blog
: 24
: 993
Kayıt tarihi
: 10.05.08
 
 

7.sınıf öğrencisiyim. Fotograf çekmek, doga gezileri yapmak, şiir okumak en çok sevdiğim uğraşılarım..