Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni beklerken

Seni beklerken
 

http://img105.imageshack.us/img105/6224/9f62ef1f2d2e55d799f0bfamb7.jpg


Burda böyle oturmuş seni beklerken ben;en çok da gülüşünü özlüyorum. Verilen sözler gibi, elimde saatlerine uyarak içtiğim sigaram, an be an büyüyen özlemin, gittikçe çoğalarak içime dolan sevgin ve en büyük fırtınalara göğüs gerebilen kararlı gözlerininin ışığıyla yolumu bularak;dibine düştüğüm mağarada bir seni bekliyorum..
Bir seni.
Bir tutabilsem ellerini cennetin, bu cehenneme minnettar kalacağım; sırf güzelliklerin aslında gördüğümden kat kat daha göz kamaştırıcı olduğunu bana öğrettiği için. Ateşte eli yanmayan biri baharın serin esintisinin kıymetini ne kadar anlayabilir ki..An geçmiyor ki bir zebani elindeki çatalı ruhuma batırmaya çalışmasın, an içinde seni görüyorum; gözkırpıyorsun, bitecek, az kaldı, birkaç gün içinde cennetime alacağım seni, biraz daha sabır diyorsun..Bense oturmuş dua ediyorum. Bize gerekli olan tek şey.
Biraz daha sabır.
Burada böyle oturmuş seni özlerken ben ; hayata binbir anlam yüklüyorum.O hayatın içinde sen olana kadar "anlamın" anlamından haberi olmayan , boşlukta bir bayrak gibi sürüklenen zamanlardan farksız, içi boş ve çürük bir ceviz misali yeşilden uzak, nefessiz başıboş dolaşan sele kapılmış bir sandalye gibi giden ömrüm;senli günlere adım attığından beri belki de son nefesini vermekteyken, hayat öpücüğüyle gözlerini açıp, ciğerlerindeki suyu şiir hızında dışarı atarak, yerine oksijen yakıcılığında bir seni doldurdu.
Bir seni.
Biliyorum meraktasın, senin özleminle dolu olan saatlerimin dışarıdan bakılınca nelerle oyalandığını, nereye baktığımı, ne yediğimi ne içtiğimi, ne giydiğimi ne gördüğümü önemsiyorsun. Sana açıyorum gözlerimi her sabah, avucuma doldurup yüzüme çarpıyorum seni, üstüm başım seninle ıslanıyor. Sana bakarak seninle tarıyorum saçlarımı. Seni hazırlayıp masalarda seni içiyorum kana kana , sıcaklığın damarlarımda geziyor. Seni okuyorum her satırında sayfaları mis gibi sen kokan kitabımın.. Aynı sayfanın sokaklarında dolanıyorum, kitap elimde ölüyor her satırından sen doğuyorsun. Her filmin başrolünde seni izliyorum, camdan bakarken dışarıda koşuşturan tüm insanlar sen oluyorsun. Parmaklarım neye dokunsa bir seni hissediyor, havada binlece molekül bir seni haykırıyor. Uyku ile uyanıklık arası bir senin adın dudaklarımda, uykuya dalınca bir senin gözlerinin sevgi dolu ışığı rüyalarımda.
Her anımı seninle dolduruyorum. Yaşamın diğer adı senin varlığınsa eğer, ölüm benden çok uzakta bir değer artık.Ben her adımımda yaşanası bir çiçek kokluyorum, yüzümü güneşe dönüp bir seni bekliyorum.
Bir seni.

 
Toplam blog
: 105
: 880
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

Delice biri, aşka inanan zaman zaman hayatı tiye alan deniz tutkunu işte kısaca...