Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Seni bekliyorum

Seni bekliyorum
 

Günün yorgun soluğu,

Nefes alırken bedenimde,

Senli hayallerdeyim,

Seyrederken geceyi,

Pencere önünde.

Camın buğusu gibi yalın,

Seni bekliyorum.

 

Yeni doğmuş çocuğun boğulurcasına,

Ağlaması bölüyor sessizliği,

Bardağımda gözyaşlarım,

Sensizliği içiyorum yudum yudum,

Odada keskin nergis kokusu,

Seni bekliyorum.

 

Kapıyı çalıyor, keskin rüzgar,

Eşikte, çınar yaprakları,

Her basımında hışırdıyor,

Yorgun gecelerin tozlu ayağı,

Gece güne gebe,

Sancısı göz kapaklarımda,

Uyuyamıyorum,

Seni bekliyorum.

 

İbrahim Halil SİPAHİ 

06.12.2012/Adana

 
Toplam blog
: 100
: 1366
Kayıt tarihi
: 12.08.14
 
 

Adana'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Adana'da Yüksek öğrenimini Konya Selçuk Üniversitesi Eğiti..