Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Seni sevdim

Seni sevdim
 

YILDIZ


Ben seni severken
Düşünmedim...
Kayıtsız şartsız
Sevdim.
Gözlerindeki buğulu bakışı
Bazen anlamlı
Bazen anlamsız
Uzaklara dalışını
Sevdim...
Kendimi demir parmaklıklar ardında
Çaresiz;
Küçük camdan güneşi özleyerek
Su sesini dinleyerek
Çırpınışlarla uyandığım zaman
Seni yanımda görmeden
Yalnızlığımı sevdim.
Sen yokken
Kokunu tenini sevdim
Çaresizce gidişini sevdim...
Ruhumun derinlikleri kara boyalarla
Kaplıyken...
Sesinin bembeyaz halini sevdim.
Ya... adama demezler mi?
Kimi sevdin diye...
Ben yokluğunu, bilinmezliğini
Beni terkedişini sevdim
Pembe dünyada yaşadığımı
Sanırken...
Karanlıklar içindeki cılız mumu
Sevdim...
Kör kalemim seni görmeden
Çizdi, yazdı...
Kusur görmedi.
Ben senin kusursuzluğunu sevdim....

 
Toplam blog
: 27
: 309
Kayıt tarihi
: 20.12.09
 
 

2 Ekim 1968 İstanbul doğumluyum. Evliyim ve 2 çocuğum var. Anadolu üniversitesi çalışma ekonomisi..