Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Seni

Seni
 

___________________________________________________________________________________________________________


Sevgi âleminde aradım, buldum seni
Sevgi ateşinde yaktım, kavurdum seni

Eğik odunlardan sürüyle tepeler
Bir doğruluk okunla yaralı buldum seni

Ölmeden önce yine doğmak  varmış
Kundakta sarılı ağlarken sevdim seni

İnsanlar iyi, kötü... Acılar boyunca  
İnsanlar içinde bir yorgun gördüm seni

Güz yağmurlarınla saçların ıslak
Avucumda yaşlar sakladım, öptüm seni

Sevda yoluna dökülmüş taşlar
Ardım sıra toplarken bildim seni




Nil Alaz

 

 

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..