Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Senin gözlerin battı, başkaları doğmak üzere

Senin gözlerin battı, başkaları doğmak üzere
 

Senin gözlerin battı


Senden sonra sevemeyeceğim sandım,

Senden sonra kalbim daima boş kalacak gibi geldi,

Sen olmayınca yaşamım sona erecek diyordum…

Ama hiç de umduğum gibi olmadı, çakır gözlüm.

Bir zaman sadece gözlerini düşündüm,

Ancak, biliyorsun ki seni önce gözlerinden sevmiştim.

Sonra yavaş yavaş gözlerin yok oldu,

Unuttum,

Zor olsa bile gözlerini de.

Şimdi sevmek üzereyim

Belki seviyorum kim bilir,

Yaşamıma yeniden başlıyorum belki de .

Derler ya sanki yeniden doğuyorum.

Anlıyor musun çakır gözlüm ,

Anlamalısın elbette.

Şimdi senin gözlerinin yerini başka gözler almak üzere

Belki siyah belki de yeşil…

Senden sonra ne kalbim boş kaldı

Ne de yaşamım sona erdi anladıysan.

Sanki batan bir günün ardından

Kaybolan bir güneş gibi

Senin gözlerin battı

Yerine yeni bir güneş doğmak üzere

Pırıl pırıl bir günü anımsatarak

Her şeye yeniden başlamanın

Umutlanmanın mutluluğunu tattırarak.

Görüyorsun ki

Senin gözlerin battı

Başkaları doğmak üzere…

Tülin Karaman

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...