Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Senin mevsimin hangisi?

Senin mevsimin hangisi?
 

Ben kış çocuğum herkese karşı soğuk ısınamayan bir kışım.

Bazen de yağmurum özgürüm, ruhum serbest, mutluluk saçıyorum.

Bazen de şimşek gibi oluyorum öfkelenmem dinmiyor, çok kızıyorum kızınca da yükseliyorum tıpkı bir gök gürültüsü gibi.

Bazen de kar'ım çabuk eriyorum, tutunamıyorum, kayboluyorum tıpkı bir kar gibi yok oluyorum.

Benim mevsimim kış özgürlüğümün, mutluluğumun, güçlü dik durduğum asla pes etmediğim mevsimim.

Soğuk bir mevsimin neşeli, kendine güvenen kızıyım.

Ben Şubat çocuğuyum aslında

Benim mevsimim kış

Hayata yeniden doğduğum mevsim kış...

Senin peki !

Senin mevsimin hangisi ?

 
Toplam blog
: 5
: 518
Kayıt tarihi
: 06.09.16
 
 

Okur, yazar, söyler, bazende senin sesin olur, sevgi dolu, mutlu olmaya çalışan bi'ilginç   ..