Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sensizlik

Durduğum her köşe, dönünce sanki,  

sana çıkacakmışım gibi 

hani derler ya köşeyi döndün; 

ben bir tek seni kazansam yeter 

her köşede seni bulmayı umut ettim 

her söylemde senden bahsettim 

yollar aştım, sensiz yalan aşklar tattım 

sensizliğimde yaptığım herşeyden pişmanım 

sonuçta sensizdim… 

ne aklım başımdaydı 

ne de kalbim yerinde durmaktaydı 

ben sensizdim; sensiz ben çok sessizdim 

Döndüğüm her köşede ; sana çıkmayı umut ettim. 

Durduğum her köşe, dönünce sanki,  

sana çıkacakmışım gibi 

hani derler ya köşeyi döndün; 

ben bir tek seni kazansam yeter 

her köşede seni bulmayı umut ettim 

her söylemde senden bahsettim 

yollar aştım, sensiz yalan aşklar tattım 

sensizliğimde yaptığım herşeyden pişmanım 

sonuçta sensizdim… 

ne aklım başımdaydı 

ne de kalbim yerinde durmaktaydı 

ben sensizdim; sensiz ben çok sessizdim 

Döndüğüm her köşede ; sana çıkmayı umut ettim.... 

 
Toplam blog
: 18
: 945
Kayıt tarihi
: 24.09.10
 
 

1979 Almanya doğumluyum. Aslen Ankaralıyım. 17 yıldır Antalya' da yaşıyorum. Bekarım. Özel bir banka..