Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sertifika almak...

Sertifika almak...
 

Rezillik işte...


Bugün evden çıkıp Akülü tekerlekli sandalyemle evimize beş yüz metre uzaklıkta bulunan Bulvar caddesindeki Zeytinburnu belediyesi Atatürk kültür merkezi Sözek eğitim merkezi binasına gittim.

Bir süredir internette İngilizce, bilgisayar, web tasarım kursu ve sertifikası alabileceğim yer araştırması yapıyordum. Zeytinburnu belediyesi Atatürk kültür merkezi Sözek merkezinin bana uygun olabileceğini düşündüm ve gittim. Sonuç tabi ki hüsran oldu, kültür merkezini koskoca binaya koymuşlar, ama duyarlılıkları sıfır olmuş.

Binanın sokağı çıkmaz bir sokak, dış kapı girişi bir virane çöplük, ne yol var ne kaldırım. Ayrıca bina önü araçlarla dolu, kapısına ulaşmak imkansız ötesi. Binalarının girişinde rampa yok, kapı girişine iki yönlü çıkış yapılmış ama iki tarafında da 5-6 basamak var, bari o çıkışın birini rampalı yapmak gelmemiş mi bilmiyorum.

Bir ilçenin sertifika veren kursunu bir binaya koymuşlar, İngilizce öğrenmek sertifikasını almak, bilgisayar programları öğrenmek sertifikasını almak için bir merkez yapılmış, devletten ödenek alınıyor, ama bizim gibi engelliler hiç düşünülmemiş. Düşünülmeyi bıraktım, o binada eğitim verildiğini bile sanmıyorum.

İnsanlar evlerini işyerlerini engelliye uygun hale getirmiyor, kalkıp beni mekanlarına davet ediyorlar.

Çılgın ve hasta Türkler…

 
Toplam blog
: 120
: 522
Kayıt tarihi
: 15.12.10
 
 

His kaybı olmayan, sol tarafı felç, tekerlekli sandalyeli bir bedensel engelliyim... 1996 yılında..