Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Sessiz çığlıklarımı bastıran sessizlik...

Sessiz çığlıklarımı bastıran sessizlik...
 

Gözümü her kapattığımda hayalin... Sessiz çığlıklarımı bastırabilecek güçte sessizliğin. Gözlerim kan çanağı, gözlerim kapalı... Yüzümde ufak bir tebessüm, ağlamakla karışık. Yağmurlar yağar şimdi gökyüzünden; fırtınalar kopar, şimşekler çakar kalbimin derinliklerinden. Yalnızlığa mahkum bir kalbin en ufak parçasıyım şimdi... Hayalin varlığına eşdeğer değil; adeta tersi. Varlığının sonsuz huzur ve mutluluğu, hayalinle karanlık ve soğuk zamanlara dönüyor yalnızlığımda. Yalanlarla dolu bir dünyada tek doğrunun yokluğun olmasına katlanamıyorum. Bu da yalan olmalı diyorum içimden, çevremde kimse yok ki... Yalan söyleyecek bile kimsem yok.

Kendi yalanlarımla dolu bir dünya kurmaya çalışıyorum herkesin doğrularına inat. Ama bunu yapacak tek bir damla gözyaşım kalmadı artık. Başım yastığımda boş gözlerle hayalini izliyorum. Hani bir şarkıda geçiyor ya ''Odamın hayaletisin, sessizliğine aşığım''... Sen benim varlığımın hayaletisin; kalbimin ve ruhumun aynadaki aksi... Öyle bir yerdesin ki seni oradan çıkarmak için bütün varlığımı yoketmem gerekecek; bütün varlığımı veya yokluğumu... Yalnız bir ağacın son yaprak döküşlerindeyim artık, ruhumun çöküşlerde sonsuzluğa teslim olmasını beklerken. Ruhumun değer yargıları kendini salıvermiş. Yokluk sarmış dört yanımı. Hayat bir film şeridi önümden akıp giden. Ne renkli; ne siyah beyaz.Yalnızca siyah; simsiyah... Kendini istediğin kadar pembe bulutların ardına sakla; yağmurların rengi aynı. Pişmanlıkları çeyrek geçiyor saat. Beyaz görünenler beyaz bile değil aslında; tüm renklerin karışımı. Beyazlara bakıyorsun ama barındırdığı binlerce rengi bilemiyorsun. Beyaz dedikleri; pamuk beyazı dedikleri insanların içinde kırmızısından moruna pek çok renk barındırdıklarını bilmiyorlar. Siyah yansıtmıyorsa ısığı, ben siyahsam kime ne? Beyaz olmadığım için mutluyum siyahlar içinde;siyah bir renk olarak kabul edilmese bile. Sessizliğimi paylaşacak sesler siyahımda gizliyse yargılamayacak kimse siyahlarımı... Siyah benim, ben siyah... Ben... Ben yenilsem de hayata, hayat beni yenemeyecek; ben yenileceğim belki ama o yenmeyecek... Yada ben...

 
Toplam blog
: 14
: 1686
Kayıt tarihi
: 29.09.06
 
 

1991 dogumlu binlerce gencten biriyim. Anne ve babamın ilk gözağrısıyım. İyi bir anadolu lisesinde o..