Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sessiz hikaye-3

Sessiz hikaye-3
 

net'den alıntı.


Türkiye AB ye bizde devamlı MB ye takılıyoruz. Standarsa satndar yahu. İşimiz ticaret. Bir şekilde sızmam lazım. Potansiyel iyi hem kalitede var. Anladım standartlar da var.

MB nın kategorileri arasında e-ticaretde var. Şimdi diyeceksiniz ki bunun konu ile ne alakası yada ilgisi var.

Olmaz olurmu, bütün ilgi ve alaka zaten e-ticarette.

Neyse, yazının buraya kadar olanı MB'yi bundan sonrası AB'yi.. yok ya, ne AB'si MB okuyucularını.

Mükemmel bir e-ticaret zamini hazırlamaya çalışıyorum.

Hikayelerden bir şeyler kapmamız lazım...

Böyle bir anlayış ile ticaret yapmak, e-ticaret yapmak nasıl sizce?

E ozaman...(mesaj...:)

saygılarımla.

"En iyi Buğday
Her yıl yapılan `en iyi buğday` yarışmasını yine aynı çiftçi kazanmıştı. Çiftçiye bu işin sırrı soruldu. Çiftçi:
-Benim sırrımın cevabı, kendi buğday tohumlarımı komşularımla paylaşmakta yatıyor, dedi.
-Elinizdeki kaliteli tohumları rakiplerinizle mi paylaşıyorsunuz? Ama neden böyle bir şeye ihtiyaç duyuyorsunuz? diye sorulduğunda,
-Neden olmasın, dedi çiftçi.
-Bilmediğiniz bir şey var; rüzgâr olgunlaşmakta olan buğdaydan poleni alır ve tarladan tarlaya taşır.
Bu nedenle, komşularımın kötü buğday yetiştirmesi demek, benim ürünümün kalitesinin de düşük olması demektir.
Eğer en iyi buğdayı yetiştirmek istiyorsam, komşularımın da iyi buğdaylar yetiştirmesine yardımcı olmam gerekiyor. "

"Ders: Sevgi ve paylaşmak en yakınınızdan başlar. Sonra yayılarak devam eder. Kin, cimrilik, nefret kimsenin hoşlanacağı davranışlar değildir. "

diyede bir açıklama notu eklenmiş yazının onuna.:)

 
Toplam blog
: 16
: 804
Kayıt tarihi
: 15.03.09
 
 

10/09/1976 Rize/ Çayeli doğumluyum. Liseyi bittirdim, üniversiteyi terkettim. Eleman olarak çalış..