Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sessiz isyanın yansımaları (3) Sitem!

Sitem! 

Bak! 

Ruhum artık isyanlarda! 

İnan ki kalbim de bu kadar sıkıntıya dayanamamak da,  

Doktora gittim. ’’tansiyonun çok yüksek’’ dedi. Tavanda,  

Neden? Kavga ettin ki o gün anamla,  

Hiç geçinemiyorsunuz damat kaynana,  

Kaldım maalesef aranızda,  

Sen de bir hava, on da bir hava,  

Kedi ile köpek bile sizden daha iyi geçiniyor valla,  

YETER! 

Birlik olup, koyacaksınız beni mezara. 

‘’Erken gel’’ dedim, rica ettim. Annem gelince hiç olmazsa. 

Fark etmesin, bilmesin. Geç geldiğini, kalsın aramızda. 

Bir, iki gün bile sabredemedin bu ricama,  

Bak bana! 

Hiç söz söylüyor muyum anana? 

Ne de olsa kaynana! 

‘’Seni oğlumdan çok seviyorum’’ demiyor boşuna. 

Sabredemiyorsun! Birazcık çeneni tutmaya,  

O gece yine geç geldin! Umursamazcasına! 

Falso vermeseydin keşke, başkasına,  

O benim annem bile olsa! 

Bir de güldün annemi görünce, sanki suçsuzmuşçasına! 

YAPMA! 

Sinirlerim sınırda! Zorlama! 

Dayanamıyorum! 

Konuşmalı, tartışmalıyız. Bir çare bulmalıyız bu duruma. 

Hadi yıllardır yaptıkların bana, hissettirmesen olmaz mıydı anama? 

Ne oldu? 

Sanki rica etmemişim gibi, yine geç geldin her gece inadına! 

Büyüdü, kocaman oldu oğulların da! 

Yalnız ben değil ki, onlarda isyanda. 

Zannediyor musun ki? Erkek çocuklarını zapt etmek kolay mı? Bu zamanda! 

ANLAMIYORSUN! 

Anlamıyorsun! Gün gelecek bunların hesabını soracaklar sana. 

Sakın! O zaman, şikâyet edip de hayıflanma bana,  

Demezler mi?’’ Zamanında sahip çıksaydın, bizimle, sorunlarımızla ilgilenseydin’’ baba. 

Şimdi aranızda iletişim kopukluğu varsa! Suçu kendinde ara! 

Saygıyı da yavaş yavaş yitirmektesin. Kusura bakma! 

Bir gün nasihat vermeye kalktığın da,  

‘’Geçti Bor'un pazarı, sür …….. Niğde’ye’’ derlerse, hiç şaşırma. 

Ben, artık karar verdim hiç kimseye karışmamaya, ne sana, ne oğullarına ne de anama,  

Düşün, taşın, var kendin karara. 

Bu mektubu da ister oku, ya da istersen okuma,  

Takmıyorum zira umuruma! 

Aklına gelirse belki, görüşürüz bir ara! 

Belki! 

Eşin( inat ettiğin hatırlamamak da) 

 

Ayşen Arslangiray 

Tarih: belirsiz. 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..