Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Sevda Limanında Alaboraya tutuldum

Sevda Limanında Alaboraya tutuldum
 

Yaşamın kıyısında bir yerdeydim 

Geçmişim ve geleceğim masumdu benim 

Hayallerim ve sonu gelmez dilek balonlarım vardı; 

Yıldızlara kadar bir selam gönderdiğim. 

Böyle yaşar giderdim ben ta ki,  

Sevda limanında alaboraya tutulana dek... 

Sevda yüklü gemide benimde yolculuğum başlamıştı işte! 

Tutkular, kıskançlıklar, yeminler... Izdıraplar! 

En son acı gerçekler ve sonunda da sevda gemisi yolculuğunun sonu... 

Terkedip gtmişti işte sevda bekçisi!.. 

Bu kadar kolay mıydı her şey? 

Bu kadar basit ve sıradan bir sevda yolculuğu muydu bu diye 

sordum hep kendi kendime... 

Ancak cevap bulamadığım gibi geride sadece; 

sevda limanında alabora tutulmuş, sevda yüklü geminin parçaları vardı.. 

 
Toplam blog
: 9
: 358
Kayıt tarihi
: 27.05.11
 
 

"Ben topraktan bir canım senin gibi, Çiğnesen ne farkeder yolun gibi.." Deli-dolu, hayatı istediği g..