Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Sevdiğim

Unut beni diyorsun, başın öne eğerek.

Yüreğimi ortadan, bölüyorsun sevdiğim.

Bir fırtına bir boran, esip geçti diyerek,

İnan ki bu kalbimi, kırıyorsun sevdiğim.

 

Nasıl bin bir parçaya, bölünmez ki bu yürek.

Nasıl unuturum ben, başüstüne diyerek.

Kurşuna gerek yok ki, ateş edip sen direk,

Sağ gösterip sol yandan, vuruyorsun sevdiğim.

 

Tamam, unuttum farz et, olmaz ya; belki bir gün,

Sana inat şu gönlüm, sevdaya olur sürgün.

Yas tutarım ömrünce, gönlüm azapta her gün.

Sen vuslat hayalleri, kuruyorsun sevdiğim.

 

Biliyorum bu aşkta, ümit bitti, gün bitti.

Ayrılığın elinden, bak;  gönül isyan etti.

Unutmak kolay mı ki, yeminler nere gitti.

Birde bana hesabı, soruyorsun sevdiğim.

 

                               Birdal Can TÜFEKÇİ

                               8.2.2017.     17.30

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..