Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '09

 
Kategori
Yeni Ürünler
 

Sevdiğiniz birine hediye mi alacaksınız?

Sevdiğiniz birine hediye mi alacaksınız?
 

Buldumm Buldummm…

Milattan Önceki zamanlarda böyle diyerek hamamdan fırladığı rivayet edilir Archimedes’in. Bulduğu çok önemli bir şeydir, suyun kaldırma kuvveti…

Hatta integrali de başımıza onun bela ettiği söylenir ama mevzu o değil…

Önümüzdeki günlerde keçi burcundan (artık oğlaklık çağı geçtiğinden) yakın bir arkadaşımın doğum günü var.

Hediye seçmekte inanılmaz zorlanan bir insanım ben. Verdiğim hediyenin onun beğenilerine ve ihtiyaçlarına hitap etmesi gerektiği gibi benim tarzımı ve ona iletmek istediğim mesajı da içermeli diye düşünürüm.

İşte bu hesaplar geçerken kafamdan ve sıradanlıklardan sıkılmışken, ilginç hediyelerle dolu bir siteyle karşılaştım internette, www.buldumbuldum.com

Sayfalarında gezindikçe Archimedes gibi “buldum buldum” diyerek dışarı fırlamak geldiyse de içimden, site online alışveriş imkânı da tanıdığından bu zahmete girmeme gerek kalmadı.

Öyle ilginç şeyler var ki… Kablosuz ağları fark eden WI-FI T-Shirt’ten musluk formundaki radyolara, her biri ayrı ilginç saat modellerinden açacaklara, ne kadar uçtuğunuzu gösteren rakı bardağından masaj yastığına, masaüstü kız/erkek arkadaştan mp3 çalarınızdaki müziğinizi paylaşmaya yarayan kulaklık ayırıcıya kadar her şey…

Benim favorim güneş kavanozu… İçinde solar enerji hücresi, şarj edilebilir pil ve üç tane tasarruflu LED ampul bulunan bu kavanoz, güneş alabilecek bir yere konulduğunda içindeki panel pili şarj ediyormuş. Karanlık olduğunda ise bu ampuller yanıyor ve siz de 5 saat boyunca güneş ışından faydalanabiliyormuşsunuz. Bence harika bir gece lambası tasarımı, özellikle çocuk odaları için… Ama sevgiliye hediye edildiğinde de çok derin mesajlar içerirmiş gibi geliyor :)

Fiyatlar öyle uçuk değil.. 8 TL dan 1.000 TL ya kadar bir fiyat aralığı var bu ilginç şeylerin.

Her ne kadar tüketim toplumunun tuzaklarından dediğim o özel günlerde hediyeleşmek bana cazip ve anlamlı gelmese de, yaklaşan sevgililer gününü kendine dert edinenlere belki faydası olur...

 
Toplam blog
: 62
: 874
Kayıt tarihi
: 21.12.08
 
 

Farkında olmaya çalışıyorum; yürüdüğüm yolun, içime çektiğim havanın, gördüğümün, duyduğumun, hisset..