Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Seve seve, canım benim; seve seve!

Seve seve, canım benim; seve seve!
 

Gördüğüm kadarıyla hayat senden yana olmamış.

Onunla mücadele ederken seni yormuş hayat, başkasını yormamış.

Yıpranmışsın.

Gözlerin yorgun bakıyor.

Son görüştüğümüzdeki o ışık yok artık gözlerinde.

O eski zamanlardaki büyük hayaller yerini sıradan gelecek planlarına ve beklentilerine bırakmış.

Hatta anladığım kadarıyla bir ara yaşamaktan da vazgeçmişsin.

O bakışlarda, ağır bir mahçubiyet de mevcut.

Biliyorum ben, kıymetimi geç de olsa bilmişsin.

Yeni yeni dönüyorsun hayata.

Küllerinden doğmaya karar vermişsin.

Olur da takılırsan düz yolda yine bir taşa, kalbime uğra:

Taşlara takılmadan nasıl yürünür öğretirim sana.

 

Seve seve, canım benim; seve seve!!!

 

(((Osman Genç)))

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..