Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Sevebilirsen gerçekten

Sevebilirsen gerçekten
 

Sevmeyi bilirim ben, çok iyi bilirim yaralı da olsa yüreğim

Eğer gerçekten becerebilecekse yüreğin

Sevebilecekse beni ben olduğum için

Doğrularımla yanlışlarımla

Açabilirim gönlümün kapılarını ardına kadar

Açarım bir kez daha korka korka da olsa.

Sevmeye sevilmeye öyle hasret ki bu yürek

Fırtına ile savrulmuş bir kez

Isıtabileceksen yaz güneşi gibi durma sarmala onu

Yıllarca gözlerinde olacaksa siluetim

Kulaklarına benim sesim dolacaksa her daim

Masallar anlatacaksan bir ömür boyu

Sevebileceksen bir bebek gibi yumuşacık

Hem sen, hem ben olabileceksen

Uzat elini arkadaşım, birleştirelim hayatlarımızı.

Razıyım kahkahalara da gözyaşlarına da

Yeter ki kalmasın sorulmadık hiçbir soru ve verilmemiş hiçbir cevap

Olmasın bir daha hiçe saymalar, bırakıp gitmeler hayatımda

Getirmesin sevgili bir buket çiçek ne çıkar

Bırakmasında gözüyaşlı, yüreği yaralı o iskelede bir başıma

Bu yürek kaldıramaz bir kez daha tüm bunları yaşamayı.

"RESİM:ALINTI"

Şiir Günümüz kutlu olsun...

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..